خبرگزاری کار ایران

آقای کفاشیان از این فوتبال برو؛

ابراهیمی: حتما من پیشکسوت پرسپولیس نیستم که دعوتم نکردند / ۳ سال است با پروین تماسی ندارم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۶۳

کی‌روش در این ۳ سالی که در ایران بوده چه کار کرده است. اینکه مربی بزرگی بوده را قبول دارم، اما برای فوتبال ما چه دستاوردی داشته است…

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حتما من پیشکسوت پرسپولیس محسوب نمی‌شوم که من را برای خرید سهام این باشگاه به دفتر هدایتی دعوت نکردند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حسین هدایتی عضو سابق و متمول هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای خرید سهام پیشکسوتان این باشگاه گفت: کسانی که یک ربع یا نیم ساعت برای پرسپولیس بازی کردند جزو پیشکسوتان محسوب می‌شوند، ولی من که ۶ - ۷ سال در این تیم بودم و ۵ سال پی در پی عناوین قهرمانی را به دست آوردم جزو پیشکسوتان محسوب نمی‌شوم که به این جلسه دعوت شوم.

وی درباره اینکه پیشکسوتان با رهبری علی پروین به ملاقات هدایتی رفتند، گفت: من ۳ سال است با پروین تماسی نداشتم و ارتباطی ندارم. میانه ما توسط برخی از اطرافیان پروین به هم خورده، دقیقا از زمانی که اشمیت را برای مربیگری در پرسپولیس آوردند و من که ۵ سال قهرمانی با پرسپولیس داشتم کنار گذاشته شدم. اشمیت را آوردند و من و کماسی از پرسپولیس کنار رفتیم. بعد زوبل را آوردند و سایر مربیانی که طی سال‌های اخیر دیدید در پرسپولیس مربیگری کردند، اما موفقیتی نداشت.

وی ادامه داد: فقط افشین قطبی موفق بود که آن هم استیلی تیم را درست کرده بود، ولی در زمان من علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند از تیم پرسپولیس لژیونر شدند. من تیم را قهرمان می‌کردم و علی پروین فقط به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشست و کسی که تیم را تمرین می‌داد من بودم، اما پروین وقتی به استیل‌آذین هم رفت دیگر من را با خود نبرد. به تیم آذربایجان رفتم و این تیم را به مراحل بالا رساندم، ولی مثل اینکه آقایان مثل سابق من را دوست ندارند. به همین دیگر من را پرسپولیسی هم نمی‌دانند.

این پیشکسوت فوتبال ضمن انتقاد از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: در زمان مربیگری خود من در سال ۶۳ در جام ملت‌ها چهارم شدیم و یک بار هم با امیر قلعه‌نویی چند سال قبل در همین مرحله حذف شدیم، ولی انتقادات زیادی به ما شد، اما حالا کی‌روش در این ۳ سالی که در ایران بوده چه کار کرده است. اینکه مربی بزرگی بوده را قبول دارم، اما برای فوتبال ما چه دستاوردی داشته است.

وی ادامه داد: کی‌روش در بازی با عراق بعد از این که پولادی اخطار اول را گرفت، یا باید او را تعویض می‌کرد یا به او تذکر می‌داد که دقت کند دیگر اخطاری نگیرد، اما این کار را انجام نداد. در کل بازی‌های زیبایی در جام ملت‌ها انجام ندادیم، این در حالی است که پول هنگفتی به کی‌روش می‌دهیم، اما مشکل اصلی ما مدیریت فوتبال است. اعتقادی به کی‌روش ندارم، ولی باید بگویم آقای کفاشیان از این فوتبال برو؛ چرا به فوتبال آمدی؟ لگد هم به گربه نزدی، آمدی رییس فدراسیون فوتبال شدی. برو در فدراسیون دوومیدانی کار کن و فوتبال را به دست فوتبالی‌ها بسپار.

ابراهیمی در پایان با اشاره به تعیین مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: نمی‌دانم این مبلغ را چگونه تعیین کردند، ولی به نظرم هیچ‌کس پا پیش نمی‌گذارد تا آن را بخرد. هر کسی هم بیاید یقه‌اش را می‌چسبند و می‌گویند این پول را از کجا آورده‌ای و آن را به زندان می‌اندازند، مگر اینکه گروه‌های ۵ یا ۱۰ نفره با تشکیل ستادی برای خرید پرسپولیس پا پیش بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز