خبرگزاری کار ایران

در همایش آموزشی فرمانداران استان اصفهان تاکید شد:

انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در سلامت کامل برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۱۱

برگزاری انتخابات در سلامت کامل، رعایت مُرّ قانون و برگزاری انتخاباتی با شکوه و با ابهتی بی نظیر از اهداف دولت در برگزاری انتخابات پیش رو به شمار می آید

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، اظهار داشت: ‌ برگزاری انتخاباتی باشکوه با ابهتی بی نظیر در سلامت کامل و رعایت مُرّ قانون از اهداف دولت در برگزاری انتخابات پیش رو به شمار می آید.

به گزارش ایلنا ازاصفهان، رسول زرگرپور در همایش آموزشی فرمانداران استان در خصوص انتخابات گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراها بر اساس قانون اساسی با رای مردم انتخاب می شوند.

وی برگزاری ۳۶ انتخابات در طول ۳۶ سال گذشته را از دیگر افتخارات ارزشمند جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همه ی انتخابات گذشته در صحت و سلامت برگزار شده و در سال آینده نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در سلامت کامل برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد استاندار، مدیران کل ستادی، فرمانداران و بخشداران یک رویکرد کاملا بی طرفانه و مسئولانه خواهد بود، اظهار داشت: جناح های سیاسی افراد نباید تفاوتی برای مسئولین داشته باشد و فرماندارن باید بی طرف با مسائل برخورد کنند.

رسول زرگرپور به بیان اهداف دولت در برگزاری انتخابات پرداخت و اظهار داشت: برگزاری انتخابات در سلامت کامل، رعایت مُرّ قانون و برگزاری انتخاباتی با شکوه و با ابهتی بی نظیر از اهداف دولت در برگزاری انتخابات پیش رو به شمار می آید.

استاندار اصفهان برگزاری انتخابات باشکوه را در سیاست های خارجی و برخورد بین الملل با ایران بسیار تعیین کننده خواند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات باشکوه نیازمند ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه هستیم، اظهار داشت: احساس رضایت از زندگی باید در بین افراد جامعه تقویت شود.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه فضای انتخابات باید یک فضای رقابت پذیر کامل باشد، افزود: این فضا باید در قالب قانون و مقررات و در چارچوب ضوابط موجود ایجاد شود.

مدیر ارشد استان در ادامه افزود: رای مردم حق الناس است و صیانت از حق الناس ضروری است و باید رعایت انصاف در مسائل مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: صیانت از حق الناس که مقام معظم رهبری فرمودند کار مجریان انتخابات را سخت می کند وبا توجه به اینکه فرماندارن مجریان انتخابات هستند این امر اهمیت زیادی خواهد داشت.

نماینده ی عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید فضای سیاسی منطقه ی خود را بررسی کنند، یادآور شد: فرمانداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات نباید در جلسات سیاسی گروه ها شرکت کنند و باید با کاندیداهای انتخابات به صورت بی طرف برخورد کنند و در غیر این صورت مدیریت استان به وظایف خود در برخورد با متخلفین عمل خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید با تسلط کامل به قوانین و دستورالعمل ها، تمهیدات لازم را بیاندیشند تا زمان شروع رسمی فعالیت های انتخابات آمادگی کامل را داشته باشند.

استاندار اصفهان در پایان اعلام نمود: فرمانداران تا زمانی که در جایگاه فعلی خود قرار گرفته اند باید سیاست های دولت و مدیریت ارشد استان را اعمال کنند چرا که صحت انتخابات و بی طرفی مسئولین برگزاری انتخابات جزء موضوعات مهم و اساسی است که باید در اولویت قرار گیرد.




نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز