خبرگزاری کار ایران

امشب در برنامه متن - حاشیه پخش خواهد شد؛

بررسی حکم محمدرضا رحیمی و سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۶

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در خصوص حکم محمدرضا رحیمی با یکدیگر بحثو گفت‌و‌گو می‌کنند.

برنامه متن حاشیه این هفته با حضور عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و مدیرعامل خبرگزاری فارس با موضوع روند مبارزه با فساد اقتصادی و بررسی حاشیه‌های سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا٬ برنامه متن - حاشیه این هفته با موضوع اعلام حکم قطعی پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق و بررسی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور دو تن از کارشناسان رسانه‌ای به روی آنتن می‌رود.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در خصوص حکم محمدرضا رحیمی و مسائل پیش‌‌آمده با یکدیگر بحثو گفت‌و‌گو می‌کنند.

به جز پرونده محمدرضا رحیمی٬ سفر نائب رئیس مجلس آلمان به ایران و دیدارهای او با برخی مقامات و مسئولان که جریان اصولگرا آن را حاشیه‌ساز دانسته٬از دیگر مباحثاین برنامه خواهد بود.

قابل ذکر است جواد هروی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در بخش بررسی سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز