خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

ضریب امنیتی تمامی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بالاست

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۵۹

در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مدرسه‌ای به‌دلیل نداشتن جای مناسب تعطیل نشده است.

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به همراه سایر کارکنان این اداره کل با حضرت آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این دیدار " مهندس جهان مهرابی " ابتدا مختصری از چگونگی تشکیل سازمان نوسازی کشور و ادارات کل آن در استانها از سال ۱۳۵۷ تاکنون پرداخت.

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد و اقدامات انجام شده این اداره کل، افزود: احداثتمامی مدارس در سطح استان با بالاترین ضریب امنیتی و ظرافت کاری صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه مدارسی در سطح کهگیلویه و بویراحمد که حتی دارای سه دانش آموز هستند با کانکس تجهیز شده است، ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مدرسه ای بدلیل نداشتن جای مناسب تعطیل نشده است.

مهرابی از تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر سخن گفت و اظهار داشت: ۱۳ پروژه قابل افتتاح این اداره کل با تمامی امکانات در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام در استان از آیت الله ملک حسینی جهت رایزنی با خیرین مدرسه ساز کشور و مقامات بالاتر برای تکمیل این پروژه ها طلب همکاری و مساعدت کرد.

در ادامه این نشست آیت الله ملک حسینی طی سخنانی در خصوص هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) در رسانه های غرب را حسادت به پیشرفت مسلمانان عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام در زمان حیات خویش هم مورد اهانت ها؛ جسارتها؛ تهمت ها؛ و خیانت هایی قرار گرفت ولی دست از رسالت خویش بر نداشت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه از عملکرد نوسازی مدارس راضی هستم اظهار داشت: از تمام تلاش های مدیر وکارکنان این مجموعه تشکر می کنم و انتظار دارم که این خدمات برای رفع نیازهای مردم دو چندان شود.

وی با اشاره به این مطلب که نوسازی مدارس جزء نهادهای مقدس است کشور است ادامه داد: کارکنان این نهاد با آماده کردن فضا های آموزشی برای معصوم ترین انسانها یعنی دانش آموزان بالاترین اجر اخروی را از ایزد منان خواهند گرفت.

در پایان این دیدار؛ کارکنان نوسازی مدارس نماز ظهر و عصررا به امامت حضرت آیت الله ملک حسینی اقامه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز