خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد:

برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۵۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با حضور حجت‎الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان, گفت: برنامه‎های جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وحدت و همدلی مردم ایران را به رخ جهان می‌کشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز دوشنبه(۶بهمن) درجلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با تقدیر از حضور اعضای ستاد دهه فجر در دومین جلسه این ستاد، اظهار داشت: کمیته‌های ۲۱ دهه فجر از سوی مرکز به استان‎ها ارسال می‎شد.

وی با بیان اینکه برخی از کمیته‌ها جلساتی را برگزار کرده‎اند، تصریح کرد: ضروری است با توجه به ادغام کمیته ها در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز برنامه‌های کمیته‎ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال نشده است، افزود: تعداد گزارش‎ها نسبت به سال گذشته تا ۴۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دو جلسه از سوی کمیته مراسم خبر داد و افزود: مسیر راهپیمایی در زنجان نیز از ابتدای امیر کبیر به سمت میدان انقلاب و سپس امامزاده سید ابراهیم(ع) است.

حسینی از حضور حجت‎الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان خبر داد و افزود: موافقت‎های اولیه در این زمینه کسب شده است.

وی با بیان اینکه برای نصب بنرها و اقلام تبلیغاتی با شهرداری و مسئولان هماهنگی شده است و در این زمینه مشکلی نداریم، افزود: هیلکوپتری نیز برای پوشش خبری و گل افشانی برنامه راهپیمایی پیش‎بینی شده است.

این مسئول در استان زنجان, با اشاره به اینکه در شب ۲۲ بهمن نورافشانی در مرکز استان توسط تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان صورت می‎گیرد، افزود: مردم شعار الله اکبر را در شب ۲۲ بهمن فریاد می‎زنند.

*برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب برنامه‌ها در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کمیته مراسم همه برنامه‏ریزی‎های لازم را انجام داده است، افزود: زنجان آماده برگزاری مراسم و برنامه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حسینی بر ضرورت توجه فرمانداران نسبت به ارسال گزارش‎های کمیته‎ها تاکید کرد و گفت: تا آخر وقت اداری امروز این برنامه‎ها به استان ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های دهه فجر مطابق سال‌های گذشته و با ایجاد خلاقیت لازم برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز ۱۲ بهمن هنگام ورود امام راحل به کشور زنگ انقلاب در مدارس به صدا در می‎آید.

این مسئول با بیان اینکه و از همه اقشار در جامعه دعوت می‌شود برنامه های پیروزی انقلاب شرکت کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‎های جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وحدت و همدلی مردم ایران را به رخ جهان می‌کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز