خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش چرام کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:

برنامه‌های آموزش و پرورش چرام در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۵۳

تمهیدات لازم جهت استقبال و استفاده از تشکل‌های دانش‌آموزی یا فرزانگان با عنوان گروه‌های گارد پرچم در روز ۱۲ و ۲۲ بهمن و در مهمانی لاله‌ها اندیشیده شده است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان در دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارشایلنا از چرامو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان، " انصار علیبازی " در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر با بیان اینکه آموزش و پرورش به جهت بزرگداشت این دهه، ۵ تا ۱۱ بهمن را تحت عنوان هفته استقبال نام‌گذاری کرده که کار آذین‌بندی و فضاسازی مدارس انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طی ارسال بخشنامه‌ای به مدارس، کلیه برنامه‌های دهه فجر با زمان‌بندی مشخص به آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

وی افزود: مراسم گلبانگ انقلاب راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه همزمان با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در همه مدارس و در مدرسه امام خمینی(ره) به‌صورت نمادین برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دعوت از سخنرانان توانمند و بروز نسبت به جلسات پرسش و پاسخ در مدارس از برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر است، گفت: برگزاری نشست‌های سیاسی با همکاری حوزه بسیج دانش‌آموزی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و شهدا گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده‌روی در ایام دهه فجر با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان و شرکت منسجم مدارس و فرهنگیان در نماز سیاسی، عبادی ۱۷ بهمن از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش چرام است.

علیبازی اضافه کرد: تمهیدات لازم جهت استقبال و استفاده از تشکل‌های دانش‌آموزی یا فرزانگان با عنوان گروه‌های گارد پرچم در روز ۱۲ و ۲۲ بهمن و در مهمانی لاله‌ها اندیشیده شده است.

برپایی نمایشگاه فیلم، عکس و نقاشی با موضوعات انقلاب اسلامی در کلیه مدارس، برپایی نمایشگاه دست نوشته‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مدارس، برگزاری مسابقه انشا و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی، بیان خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در کلاس‌ها توسط همکاران فرهنگی، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس، دیدار یا خانوده معظم شهدا فرهنگی و دانش‌آموزی و هماهنگی با اصحاب رسانه جهت انعکاس برنامه‌ها از جمله برنامه‌هایی بود که معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چرام به آن اشاره داشت.

وی از برگزاری جشن‌های مختلف در مجتمع‌های شهیدمحمدپور شهرک، شهیدافشین بردیان، شهیدبخشی‌پور القچین علیا و شهیدمصطفی خمینی شیخ‌حسین با هماهنگی کمیته روستایی و عشایری خبر داد و گفت: هدف ما از برگزاری جشن‌ها، جنگ شادی و خنداندن مردم نیست، بلکه هدف این است که پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب در قالب هنر به مردم رسانده شود.

این مسئول، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بین مدارس به مناسبت دهه فجر، اختصاص سربرگ مکاتبات اداری با جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری، اجرای سرود همگانی با عنوان همیاران فجر، تجلیل از دانش‌آموزان ایثارگر موفق در عرصه‌های علمی، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و برگزاری جشنواره غذاهای محلی را از برنامه‌هایی دهه فجر ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز