خبرگزاری کار ایران

تیمی کاملا بومی و با انگیزه داریم؛

فدایی: امسال جایگاهی بهتر از پنجمی فصل قبل کسب می کنیم / شکست های گذشته را جبران کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۳۶

فصل قبل پنجم شدیم، اما امسال تمامی تلاش مان این است که با توجه به زحمات مربیان خوب و حضور کاراته کاهای با انگیزه در ترکیب تیم، یکی از سکوهای برتر مسابقات را از آن خود کنیم.

مربی تیم کاراته مناطق نفت خیز گفت: در ۲ هفته گذشته سوپر لیگ تیم هایی را شکست دادیم که فصل گذشته مقابل آنها نتیجه را واگذار کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فصل جدید رقابت های سوپر لیگ کاراته در حالی هفته دوم خود را سپری کرده است که تیم مناطق نفت خیز با یک بازی کمتر نسبت به دانشگاه آزاد، در رده دوم جدول قرار دارد.

آرام فدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت تیم مناطق نفت خیز تصریح کرد: نزدیک به ۲ سال است تیمی کاملا بومی و با انگیزه را در اختیار داریم. البته سعید فرخی و منصور حسن بیگی از چهره های سرشناس کاراته کشور هم عضو تیم ما هستند، اما آنها نیز جزء کارمندان شرکت نفت محسوب می شوند.

وی افزود: از ابتدای امسال اردوهای تیم به طور منظم برگزار شد که مهران بهنام فر و عبداللهی تلاش های فراوانی برای آماده سازی تیم انجام دادند و به قول معروف همه جوره بالای سر تیم بودند.

مربی تیم کاراته مناطق نفت خیز در مورد نتایج این تیم تا پایان هفته دوم سوپر لیگ اظهار داشت: در این ۲ هفته، تیم هایی را مغلوب کردیم که فصل گذشته برابر آنها نتیجه نگرفته بودیم. در حال حاضر ما با یک بازی کمتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد در رتبه دوم جدول قرار داریم.

فدایی در پایان با بیان این که امسال یکی از تیم های برتر سوپر لیگ خواهیم بود، گفت: فصل قبل پنجم شدیم، اما امسال تمامی تلاش مان این است که با توجه به زحمات مربیان خوب و حضور کاراته کاهای با انگیزه در ترکیب تیم، یکی از سکوهای برتر مسابقات را از آن خود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز