خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل بورس وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۱۶

مجتبی صدیقی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات احمد غلامی در دوران مسوولیتش، در حکمی ابراهیم حاجی زاده را به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام این سازمان منصوب کرد.

طی حکمی از سوی معاون وزیر علوم، سرپرست اداره کل بورس و اعزام وزارت علوم منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صدیقی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات احمد غلامی در دوران مسوولیتش، در حکمی ابراهیم حاجی زاده را به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام این سازمان منصوب کرد.

در حکم معاون وزیر علوم خطاب به سرپرست اداره کل بورس و اعزام سازمان دانشجویان آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم براساس راهبردهای دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی ها و برنامه های کلان سازمان، همکاری و همیاری دانشگاهیان در ارتقاء و تعالی کمی و کیفی هرچه بیشتر امور بورس داخل و خارج و دانشجویان ایرانی در خارج از کشور گام های موثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته ماموریت محوله و خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز