خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض کارگران معدن طزره برای دومین روز متوالی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۱۴

«تعداد کارگران معدن طزره ۱۴۰۰ نفر گزارش شده است. / فرماندار شاهرود با حضور در جمع معترضان به آنان وعده داده است که طی ۱۰ روز آینده مطالبات حقوقی آنان پرداخت شود. / کارگران می‌گویند در گذشته نیز چنین وعده‌هایی دریافت کرده‌اند اما به دلیل محقق نشدن‌، به وعده‌های جدید نیز امیدوار نیستند.»

کارگران معدن ذغال سنگ «طزره» که طی ۳ ماه گذشته حقوق دریافت نکرده‌اند در ادامه اعتراض صنفی روز گذشته، امروز(ششم بهمن) نیز در محوطه معدن تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران معدن طزره(از معادن البرز شرقی واقع در سمنان) که تعدادشان ۱۴۰۰ نفر گزارش شده است در اعتراض به پرداخت نشدن ۳ ماه حقوق و تاخیر در پرداخت ۴ ماه حق بیمه سهم کارگران به سازمان تامین اجتماعی، صبح دیروز دست از کار کشیدند و ابتدا در محوطه کارخانه و سپس با تعداد کمتری در مقابل فرمانداری شاهرود تجمع کردند.

ایلنا دیروز گزارش داد فرماندار شاهرود با حضور در جمع معترضان به آنان وعده داده است که طی ۱۰ روز آینده مطالبات حقوقی آنان پرداخت شود، اما امروز کارگرانی که برای تمدید دفترچه‌های بیمه‌ خانواده‌های‌شان به اداره تامین اجتماعی دامغان مراجعه کرده بودند، پاسخ دلسرد کننده دریافت کرده‌اند و دفترچه‌های بیمه‌شان تمدید نشده است.

کارگران می‌گویند در گذشته نیز چنین وعده‌هایی دریافت کرده‌اند اما به دلیل محقق نشدن‌، به وعده‌های جدید نیز امیدوار نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز