خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

باند خانوادگی مواد مخدر در شهریار متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۰۷

در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگیری اعضای یک باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهریار، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد بخشنده، ضمن اشاره به دستگیری اعضای یک باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهریار، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که شش نفر از اعضای یک خانواده به همدستی هم اقدام به قاچاق مواد مخدر از شهرستانی‌های جنوبی کشور به تهران کرده و در محدوده شهریار به توزیع آن می‌پردازند.

وی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت مته‌مان و بازرسی منزل آن‌ها صادر شد و تیم‌های عملیاتی این یگان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

بخشنده تصریح کرد: در یک عملیات ضرتبی مخفیگاه مته‌مان شناسایی و تحت محاصره درآمد و هر شش متهم در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفگیاه مته‌مان ۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک، ۲۲۰ گرم شیره تریاک، ۸۰ گرم سوخته تریاک، دو ترازوی توزین مواد مخدر، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر و سه فقره چک به مبلغ چهار میلیون تومان کشف که ضمیمه پرونده مته‌مان شد.

بخشنده توضیح داد: هر شش متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز