خبرگزاری کار ایران

ایمیدرو اعلام کرد؛

تفاهم نامه ساخت کارخانه فولاد با یک شرکت بین المللی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۹۶

طبق این یادداشت تفاهم، قرار است شرکت چند ملیتی مزبور در ساخت کارخانه تولید فروکروم با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مشارکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایمیدرو، یادداشت تفاهم مزبور توسط جمشید ملارحمان معاون طرحهای توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو به نمایندگی از این سازمان و الکس فو(Alex Fu) رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه چند ملیتی ANC به امضا رسید.

بنابراین گزارش، شرکت ANC به موجب این یادداشت تفاهم موافقت کرد تا علاوه بر کارخانه های مورد اشاره، در احداثکارخانه تولید فولاد متناسب با تامین مواد اولیه، زغال سنگ، کک و سنگ آهن با ایمیدرو همکاری داشته باشد.

همچنین طبق این یادداشت تفاهم، قرار است شرکت چند ملیتی مزبور در ساخت کارخانه تولید فروکروم با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مشارکت کند.

سازمان ایمیدرو اجرای ۲۹ طرح به ارزش ۹ میلیارد دلار را در برنامه کاری خود دارد. این سازمان قرار است با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ظرف مدت سه سال ۲۰۰ هزار کیلومتر کشور را تحت پوشش اکتشاف مواد معدنی قرار دهند که تاکنون یک سال از اجرای این برنامه سپری شده است.

براساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ قرار است ظرفیت تولید فولاد کشور از رقم ۲۴ میلیون تنی فعلی به ۵۵ میلیون تن برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز