خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌فر در گفت و گو با ایلنا:

فساد رحیمی در مجلس همسو با دولت احمدی‌نژاد شکل گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۸۰

کسی بر اساس مقتضیات زمان تغییر چهره نمی‌دهد و روابط رحیمی نشان می‌دهد رابطه او با اصولگرایان بوده است. / فساد معاون اول احمدی‌نژاد در زمان مجلس هشتم اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: فساد معاون اول احمدی‌نژاد در زمان مجلس هشتم اتفاق افتاد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در خصوص اینکه بسیاری از اصولگرایان معتقدند تنها مجلس اصولگرا در زمینه مبارزه با فساد پیگیر بوده است٬ گفت: نمی‌توان چنین برداشتی داشت زیرا حتی در مجلس‌های آینده رسالت واقعی و درست نمایندگان قانونگذاری و نظارت است و اینکه چقدر به این نظارت پایبند باشند به فرد آنها برمی‌گردد.

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه هر نماینده٬ از هر جناحی می‌تواند سوال فردی داشته باشد٬ ادامه داد: نماینده با اختیار فردی‌اش است که می‌تواند از یک وزیر سوال کند، در سوال شخصی نمایندگان مسئله اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن نقش مهمی ایفا نمی‌کند٬ اما مسئله جناحی زمانی تاثیرگذار است که در موضعی٬ رای فردی برای حاصل شدن نتیجه خاصی حاصل شود.

وی با افزود: حتما دورانی که دولت و مجلس همسو‌تر هستند٬ تا حدودی اطمینان و اعتمادشان به یکدیگر بیشتر است بنابراین همراهی قابل توجهی با یکدیگر دارند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه بسیاری از اصولگرایان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها مدعی هستند که معاون اول دولت احمدی‌نژاد ارتباطی با اصولگرایان ندارد٬ اذعان داشت: کسی بر اساس مقتضیات زمان تغییر چهره نمی‌دهد. اصلاح‌طلب واقعی و اصولگرای واقعی بر شاخص‌ها و معیارهای خودشان باقی می‌مانند٬ اگر ماندن بر سر این شاخص‌ها بر اساس تغییرات زمان باشد و هر لحظه در حال تغییر باشد که نمی‌توان چنین کسی را اصولگرا یا اصلاح‌طلب نامید.

سبحانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: فساد معاون اول احمدی‌نژاد در زمان مجلس هشتم اتفاق افتاد. مجلس هشتم هم دقیقا همسو با دولت قبل بود. سوال اینجاست چرا آن زمان این موضوع پیگیری نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز