خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۰ برنامه و طرح عمرانی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۲۹

ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زمینه های اشتغال پایدار در شهرستان از جمله مسائل مهمی است که دنبال می شود و خوشبختانه در دهه فجر امسال با بهره برداری از طرح های عمرانی اشتغال زایی مناسبی در شهرستان ایجاد می شود.

فرماندار بهشهر ازافتتاح، کلنگ زنی و اجرای بیش از ۴۰ برنامه و طرح عمرانی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی نورزاد شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: خوشبختانه امسال در تعداد و اعتبارات پروژه های افتتاحی در ایام الله دهه فجر در بهشهر با پیشرفت مناسبی برخورداریم که علاوه بر طرح های قابل افتتاح که با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد با احتساب طرح های کلنگ زنی بیش از یکصد میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد پروژه ها رشد دو برابری و از نظر اعتبارات هزینه شده در این پروژه ها رشد ۷ درصدی نسبت به سال گذشته داریم خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری رسید که این رقم در دهه فجر امسال، به ۴۰ پروژه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار افزایش یافت.

نورزاد با بیان اینکه کل برنامه ها و طرح های تعیین شده که از سوی ستاد دهه فجر مشخص شده در شهرهای بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا و بخش یانه سر و مرکزی برگزار خواهد شد افزود: امیدواریم بتوانیم با ایجاد این طرح ها، پروژه ها و برنامه ها در جهت تبیین دستاوردهای نظام تلاش همه جانبه انجام دهیم.

وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زمینه های اشتغال پایدار در شهرستان از جمله مسائل مهمی است که دنبال می شود و خوشبختانه در دهه فجر امسال با بهره برداری از طرح های عمرانی اشتغال زایی مناسبی در شهرستان ایجاد می شود.

فرماندار بهشهر با تشریح برنامه های مختلف دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: از روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود با شکوه حضرت امام خمینی(ره) با گلباران تمثال مبارک ایشان در ساعت ۹:۳۳ زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور نواخته خواهد شد که در این راستا دو مدرسه برای حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی تعیین و آیین این روز در آن برگزار خواهد شد.

وی گفت: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنهای سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد، حسینیه ها و مکان های در نظر گرفته شده، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، اعزام تیم های بهداشتی درمانی به روستاها و مناطق محروم، همایش هیئات مذهبی، همایش روحانیون، افتتاح پروژه های فرهنگی، خدماتی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی، شهرسازی و… از جمله برنامه های دهه مبارک فجر این شهرستان است.

نورزاد همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی که در ایام دهه فجر صورت خواهد گرفت، یادآور شد: در طول روزهای مبارک دهه مبارک فجر بیش از ۴۰ پروژه در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد که برخی از طرح ها به دلیل ملی بودن و اهمیت فراوان با حضور مسئولین کشوری و استانی و حضور مسئولین ذیربط افتتاح می شود.

فرماندار بهشهر گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای مهم انقلاب است که امیدواریم مسئولان با اهتمام به این مهم در جهت بیان و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: افتتاح پروژه های حوادثی همچون مسیر انحرافی رودخانه برزو، سرشاخه گیر و زیر گذر راه آهن از جمله طرح های عمرانی است که به همت شهرداری بهشهر انجام می شود و پروژه های هتل اپارتمان عباس آباد، مجتمع آبرسانی عشرستاق، افتتاح خانه های بهداشت روستایی، مجتمع ورزشی کارگری، ۱۲۰ واحدی مسکن چیت سازی، ۱۷۳ واحدی مسکن خودمالکین، افتتاح پروژه های بندرامیرآباد بهشهر و… از جمله برنامه های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز