خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم به ایلنا خبر داد:

برنامه‌ها و آخرین فعالیت‌های حزب سبز ایران / کمیپن احزاب سبز آسیایی در مقابله با جنگ

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۶۹

از کلیه دبیران احزاب سبز آسیایی دعوت کرده‌ایم تا کمیپن احزاب سبز آسیایی در مقابله با در شیپور جنگ دمیدن آمریکا علیه کشورهای منطقه برای حفظ امنیت رژیم صیهونیستی تشکیل دهیم.

دبیرکل حزب سبز ایران از نامه‌نگاری این حزب با وزارت خارجه و وزارت کشور برای تشکیل کمپین احزاب سبز آسیایی همزمان با کنگره این تشکل خبر داد.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین فعالیت‌های حزب سبز گفت: با توجه به اینکه امسال پانزدهمین سالگرد تشکیل حزب سبز است، قصد داریم مراسم کنگره حزب نیز همزمان با کنفرانس صلح سبز در فروردین ماه سال آتی برگزار شود.

وی در خصوص شعار این کنگره اظهار داشت: شعار کنگره امسال ما «کهنه‌سربازان مخالف جنگ‌طلبی آمریکا در منطقه» است و به همین از کلیه دبیران احزاب سبز آسیایی دعوت کرده‌ایم تا کمیپن احزاب سبز آسیایی در مقابله با در شیپور جنگ دمیدن آمریکا علیه کشورهای منطقه برای حفظ امنیت رژیم صیهونیستی تشکیل دهیم.

دبیرکل حزب سبز ایران ادامه داد: به همین منظور درخواست و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و به وزارت خارجه نامه نوشته‌ایم و هماهنگی‌های لازم با وزارت امور خارجه برای دعوت از دبیران کل احزاب سبز آسیایی صورت گرفته است.

کنعانی مقدم در پایان درباره سخنرانان این کنگره تصریح کرد: از سران یکی از قوا، وزیر امور خارجه برای حضور و سخنرانی در همایش دعوت کرده‌ایم. مضافا اینکه دبیران کل احزاب آسیایی هم در این همایش حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز