خبرگزاری کار ایران

طنین ساز کیهان کلهر و آواز محمد معتمدی در شب ایرانی آمستردام

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۴۳

سالن بزرگ موسیقی شهر آمستردام هلند، معروف به " موزیک خباو " جمعه دهم بهمن مصادف با سی ام ماه ژانویه شاهد اجرای دو کنسرت با هنر مندی کیهان کلهر و محمد معتمدی است.

جمعه دهم بهمن مصادف با سی ام ماه ژانویه دو کنسرت با هنرمندی کیهان کلهر و محمد معتمدی در سالن بزرگ موسیقی شهر آمستردام هلند، معروف به " موزیک خباو " اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این شب که شب موسیقی ایران نامگذاری شده ابتدا محمد معتمدی کنسرت قصیده که تلفیقی از موسیقی ایرانی و موسیقی فلامنکوی اسپانیا است را با همکاری سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح بوشهری و هنرمندانی از کشور اسپانیا روی صحنه می‌برد.

محمد معتمدی که پیش از این کنسرت قصیده را در بسیاری از فستیوال‌های معتبر موسیقی روی صحنه برده برای بار دوم به دعوت فستیوال فلامنکوی آمستردام روی صحنه می‌رود که این اجرا ازسوی برگزارکنندگان فستیوال " ملاقات موسیقی فلامنکو با موسیقی ایرانی " نامگذاری شده است.

و اما بخش دیگر شب موسیقی ایرانی آمستردام به اجرای مشترک کیهان کلهر و هنرمند کشور ترکیه، اردال ارزنجان اختصاص دارد که این کنسرت نیز ازسوی برگزارکنندگان فستیوال باعنوان " ملاقات شرق با شرق " نامگذاری شده است.

سالن موزیک خباو، مرکز اصلی اجرای موسیقی شهر آمستردام هلند است و این برنامه به دعوت فستیوال دوسالانهء موسیقی آمستردام به اجرا درمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز