خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد؛

تشکیل ۱۹۸ تعاونی در مازندران از ابتدای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۴۲

از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۱۹۸ تعاونی در سطح استان تشکیل و برای دو هزار و ۵۶۶ نفر اشتغال‌زایی شده است.

اجتماعی مازندران گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۱۹۸ تعاونی در سطح استان تشکیل و برای دو هزار و ۵۶۶ نفر اشتغال‌زایی شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی‌کارنامی در حاشیه نشست هم اندیشی تعاونگران استان مازندران در بابلسر اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۱۹۸ تعاونی در سطح استان تشکیل و برای دو هزار و ۵۶۶ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی تسهیلات پرداخت شده به این تعاونی‌ها را ۶۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی اعلام کرد و گفت: با اضافه‌ شدن این تعاونی‌ها به سطح استان، تعداد آنها به ۶ هزار و ۸۱۱ تعاونی رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه در ایام‌الله دهه فجر امسال سه پروژه در قالب پروژه‌های مسکن، کشاورزی و خدمات افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۳۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

بابایی تعاونی خودمالکی ۶۰۰ واحدی در بابل، بهره‌برداری از پروژه شیلات در جویبار و افتتاح سالن ورزشی شامل استخر و سونا در شهرستان بابل را از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر این مجموعه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز