خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکاء:

برگزاری المپیاد کارگری، احیا و اشاعه جوانمردی و فرهنگ اسلامی، پهلوانی در میان جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۴۱

اولین و بزرگترین المپیاد ورزشی کارگران کشور در روز های چهارم تا هشتم اسفند امسال در مازندران برگزار می شود.

جلسه هم اندیشی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور با حضور فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرستانی در محل این فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش ایلنا، رحیم قاسمی طوسی با نثار سلام و درود به ارواح ملکوتی امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی صحت وسلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای دولت تدبیر وامید ابراز داشت: ورزش روح انسان را پالایش می کند و اگر انسان الهی شود جامعه اصلاح خواهد شد و زشتی ها نیز از اجتماع رخت برخواهد بست.

وی، هدف اصلی برگزاری المپیاد کارگری را احیا و اشاعه جوانمردی و فرهنگ اسلامی، پهلوانی در میان جامعه کارگری عنوان کرد و افزود: اولین و بزرگترین المپیاد ورزشی کارگران کشور در روز های چهارم تا هشتم اسفند امسال در مازندران برگزار می شود که آیین افتتاحیه در عصر پنجم اسفند ماه در سالن سید رسول حسینی ساری اجرا می شود و میزبان ۲ هزار ورزشکار در این رویداد خواهد بودو این مسابقات در پنج رشته ورزشی بانوان و ۱۹ رشته ورزشی آقایان با حضور برترین های ورزش کارگری صورت خواهد گرفت.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه شهرستان نکا میزبان مسابقات تکواندوی المپیاد کارگری کشور می باشد آن را یک برند برای استان و شهرستان دانست و اظهار کرد: باید میزبانی شایسته داشت و به کیفیت برگزاری مسابقات کمک کرد. شهرستان باید از این ظرفیت برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استفاده کند و نقاط دیدنی، صنایع دستی، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و دیگر موضوعات را معرفی و به نمایش بگذارد.

قاسمی طوسی در پایان از تمام دستگاههای متولی در این میزبانی نهایت تلاش و کوشش را جهت هر چه بهتر برگزار کردن این المپیاد خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: تلاش داریم میزبان خوب و شایسته‌ای در این رویداد بزرگ باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز