خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح ۱۳۰۰ پروژه در دهه فجر در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۳۱

یکی ازبزرگترین طرح های که در دهه فجر دراستان مازندران افتتاح خواهد شد فعالیت بخش خصوصی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در شهر جویبار است که در نوع خود در جهان بی نظیر است.

استاندار مازندران از افتتاح هزار و ۳۰۰ پروژه در دهه فجر در استان مازندران خبر داد و همچنین از دریافت مصوبه ای با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه آزاد راه ساری – قائمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ربیع فلاح در همایش گردهمایی مدیران روابط عمومی های استان مازندران با اشاره به نقش بی بدیل روابط عمومی ها در پیشبرد فعالیت های دستگاههای اجرایی و نظارتی استان مازندران اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتیاطی بین مردم و مسئولین و دستگاههای اجرایی هستند.

وی افزود: روابط عمومی باید با تلاش خود زمینه ارتباط و مشارکت آحاد مردم در ارتباط با فعالیتهای بخش های مختلف را فراهم کنند.

استاندار مازندران در ادامه به ایام دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: درماه بهمن فصل باشکوهی برای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رقم خورده است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی نهال انقلاب در ایران اسلامی کاشته شد و ما بیاد به خوبی از این نهال ارزشمند صیانت کنیم.

فلاح با بیان اینکه هم اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم خاطر نشان کرد: کشور ایران تنها کشوری است که خالصانه به ندای حق طلبانه مردمانی که در زیر ظلم و ستم کشورهای استکباری هستند لبیک گفتند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از اقتداری که امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است بهره کافی ببریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون در سال فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی قرار داریم باید حرفهای جدیدی برای گفتن داشته باسیم و با استفاده از تبلیغات و فناوریهای روز و بستر فضای مجازی برای اشائه فرهنگ کشورمان تلاش بیشتری داشته باشیم.

فلاح به اطلاع رسانی خوب و درست عملکرد دولت در دهه فجر امسال تآکید کرد و افزود: روبط عمومی های استان از ظرفیت های موجود برای پر رنگ تر کردن ایام دهه فجر تلاش بیشتری داشته باشند.

وی حضور و مشارکت مردم در تداوم انقلاب را امری ضروری دانست و اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم از رازو رمز های مهمی است و هر کجا که از مشارکت مردم استفاده کنیم و زمینه مشارکت آنان را با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی فراهم کنیم به طور حتم موفق خواهیم بود.

استاندار مازندران در ادامه افزود: هر کجا که از مشارکت مردم استفاده نکردیم در تحقق برنامه هایمان موفق نبودیم.

وی با بیان اینکه زمینه ها و دستاوردهای انقلاب برای مردم و جوانان ما روشن شود گفت: اقدامات جوانان ما چه قبل و چه بعد از انقلاب بسیار بی نظیر بوده است.

فلاح جلودار با بیان اینکه جوانان امروز ما سکاندار نسل آینده هستند ابراز داشت: امروز باید از جوانان برای پیشبرد اهداف در جامعه استفاده کنیم زیرا جوشش و غرش جوانان بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع ساخت.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی نوجوانا ن و جوانان ایران اسلامی بیشترین حضور را در جنگ داشتند واز این مرزو بوم تا آخرین قطره خون دفاع کردند.

استاندار مازندران مشارکت عموم مردم را در تظاهرات ۲۲ بهمن امری ضروری دانست و گفت: برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص باید منتج به حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.

وی با بیان اینکه ایثار گران و جانبازان پرچمداران به حق این انقلاب هستند اظهار داشت: در دهه فجر خانواده های ایثار گران و شهدا باید مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

فلاح افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا امید در دل مردم و وحدت زنده شده و نشاط مردم از پیروزی انقلاب بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی را برای استان رقم زدیم اظهار داشت: استان مازندران در فعالیت های مختلف از قبیل کشاورزی، گردشگری و صنایع حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه استان به خوبی استفاده نموده است، گفت: با نهادینه شدن این امر ما می توانیم حتی از توانایی های مردم برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی به موفقیت های استان در زمینه بخش تولیدی اشاره کرد و افزود: یکی ازبزرگترین طرح های که در دهه فجر دراستان مازندران افتتاح خواهد شد فعالیت بخش خصوصی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در شهر جویبار است که در نوع خود در جهان بی نظیر است.

فلاح به ظرفیت های گردشگری موجود در استان مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: بحثگردشگری و جذب توریسم باید در استان از توجه بیشتری برخوردار باشد.

استاندار مازندران از افتتاح هزار و ۳۰۰ پروژه در دهه فجر در استان مازندران خبر داد و گفت: وی همچنین از دریافت مصوبه ای با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ازاد راه ساری – قائمشهر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز