خبرگزاری کار ایران

فیورنتینا یک – رم یک؛

توتی فرشته نجات تمام نشدنی / فاصله ۷ امتیازی در صدر جدول سری A

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۲۸

با آغاز نیمه دوم رم توپ و میدان را در اختیار گرفت و تنها ۴ دقیقه پس از سوت آغاز این نیمه با ضربه آدام لیاچیچ بازی را به تساوی کشاندند. بعد از این گل، بازی کمی متعادل شد.

تیم فوتبال رم در هفته بیستم سری آ ایتالیا در زمین فیورنتینا متوقف شد تا فاصله‌اش با یووه صدرنشین به ۷ امتیاز برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فیورنتینا و رم در ورزشگاه آرتمیو فرانچی فلورانس از ساعت ۲۳:۳۰برابر هم قرار گرفتند. فیورنتینا که پیش از این دیدار با ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری آ قرار گرفته بود، برای کم کردن فاصله‌اش با صدرنشینان چشم به ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشت. به همین دلیل شاگردان وینچنزو مونتلا بازی را تهاجمی آغاز کردند. دقیقه ۱۴ دروسی ضربه سر رودریگز، مهاجم رم را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹ صحنه بحث‌برانگیز این دیدار اتفاق افتاد. شوت زمینی و محکم دیوید پیزارو از پشت محوطه جریمه رم روی خط شش قدم به پای ماریو گومز که در موقعیتی مشکوک به آفساید بود برخورد کرد و به کنج دروازه رم غلتید تا حساب کار یک بر صفر به سود فیورنتینا شود. یک دقیقه بعد پاسکواله در چند قدمی دروازه رم سرنگون شد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

رمی‌ها هم که با توجه به پیروزی ۲ بر صفر یووه برابر کیه‌وو نمی‌خواستند از کورس قهرمانی عقب بمانند، پس از این صحنه‌ها، حملات متعددی را روی دروازه میزبان تدارک دیدند اما شاگردان رودی گارسیا تا پایان نیمه نخست توفیقی در محوطه جریمه حریف برای گل زدن به تاتاروشانو نداشتند.

با آغاز نیمه دوم رم توپ و میدان را در اختیار گرفت و تنها ۴ دقیقه پس از سوت آغاز این نیمه کاپیتان توتی در متن یک حمله قرار گرفت و ارسال بلند او به ایتوربه در محوطه جریمه رسید. حرکت شماره ۷ رم روی خط شش قدم باعثشد توپ در یک رفت و برگشت مقابل دروازه خالی فیورنتینا به آدام لیاییچ برسد و او در شرایطی نامتعادل با یک بغل پای ساده توپ را به قعر دروازه حریف بفرستد.

دقیقه ۵۶ بازهم توتی یک پاس تودر برای ایتوربه فرستاد اما او در دو قدمی دروازه توپ را به تاتاروشانو کوبید تا بهترین موقعیت رمی‌ها برای رسیدن به گل برتری از دست برود و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

به این ترتیب رم با کسب یک امتیاز این دیدار، ۴۲ امتیازی شد و پایین‌‌تر از یووه ۴۹ امتیازی و بالاتر از لاتزیو ۳۶ امتیازی در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

دیدار بعدی رم، شنبه هفته آینده(۱۱ بهمن) برابر امپولی در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز