خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی گاز در گفت‌وگو با ایلنا:

با ترکمنستان مشکلی نداریم / خط ششم و یازدهم گاز متوقف نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۲۷

اگرچه به میزانی که در قرارداد آمده گاز دریافت نمی کنیم اما همین میزان نیازهای ما را تامین می کند و مشکلی نداریم ضمن اینکه در صورت افزایش مصرف هم همین میزان دریافت گاز کفایت می کند.

رییس کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی گاز گفت: ۲۹ میلیون گاز دریافتی از ترکمنستان کافی است و مشکلی نداریم.

اصغر سهیلی پور رییس کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی گاز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا میزان گازی که ترکمنستان در پیک مصرف به ایران ارسال می کند کافی است و اینکه آبا با مشکلات سال های قبل مواجه نشدیم، گفت: طبق قراردادی که با ترکمنستان داشته ایم این کشور باید ۴۰ میلیون متر مکعب گاز به کشور ما ارسال کند اما در سال جاری ۲۸ تا ۲۹ میلیون متر مکعب گاز دریافت کرده ایم اما این میزان کافی بوده و مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه به میزانی که در قرارداد آمده گاز دریافت نمی کنیم اما همین میزان نیازهای ما را تامین می کند و مشکلی نداریم ضمن اینکه در صورت افزایش مصرف هم همین میزان دریافت گاز کفایت می کند.

سهیلی پور در خصوص اینکه گفته می شود احداثخط لوله گاز ششم و یازدهم به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده، تصریح کرد: این پروژه ها متوقف نشده فقط کند شده و چنانچه از بند(ق) تامین اعتبار شود پروژه به سرعت اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز