خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

فراکسیون زنان مجلس توهین نشریه فرانسوی را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۲۰

ما زنان و دختران مسلمان اهانت به پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که دارای قداست ویژه‌ای در تمام کتب آسمانی و قرآن کریم هستند را رفتاری غیراخلاقی دانسته و محکوم می‌‌کنیم.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اقدام نشریه فرانسوی به انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ متن این بیانیه بدین شرح است: ‌

اخیرا روزنامه شارلی با نشر کاریکاتوری موهن و شرم‎آور، بار دیگر به ساحت مقدس پیامبر و دین مبین اسلام توهین کرده و موجب جریحه‌دار شدن احساسات دینی تمام مسلمانان جهان اعم از زن و مرد گردیده تعابیر منحصر به فرد و جایگاه خاص پیامبر گرامی اسلام در میان تمام انبیا و در روز جزا و همچنین محور بودن ایشان برای وحدت عالم اسلام، بر کسی پوشیده نیست و حکایت از این واقعیت دارد که توهین‌کنندگان از جمله صهیونیسم جهانی و دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان که حتی اجازه داشتن حجاب یا بیان اعتقادات مسلمانان را برنمی‌تابند، ترس از اتحاد بین مسلمانان آنان را به چنان رذالتی کشانده که هیچ فرد جاهلی جرأت جسارت به ساحت مقدس را پیدا نمی‌کند، امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی‌ها به پیامبر عظیم‌الشان اسلام خشمگین‌اند و این توهین موج نفرت و انزجار از آنان را قوی‌تر می‌کند.

ما زنان و دختران مسلمان اهانت به پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که دارای قداست ویژه‌ای در تمام کتب آسمانی و قرآن کریم هستند را رفتاری غیراخلاقی دانسته و محکوم می‌نماییم.

نمرود تیر بسته به زیبایی خدا

زیبایی خدا، به خدا بیشتر شده است

فراکسیون زنان و خانواده

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز