خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۳۸

مجمع عمومی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی اعضای هیئت مدیره و بازرسان این کانون در استان را انتخاب کردند.

اعضای هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی، انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع عمومی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی اعضای هیئت مدیره و بازرسان این کانون در استان را انتخاب کردند.

در این مجمع که هفته گذشته و با حضور حسین فتحی معاون روابط کار و حسین ابراهیم نیا رییس اداره تشکل‌های کارگری کارفرمایی برگزار شد ۷ عضو اصلی و سه بازرس به عنوان اعضای هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی اتخاب شدند.

بر این اساس چنگیز قاسمی، علی هدایتی، محمدرضا تترا، منصور نوری، اصغر رنجبر، حبیب صادقزاده و جعفر بهزادی به عنوان اعضای اصلی وخلیل شیوایی و مجید ملائی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین سید علی هاشمی، خلیل خیاطی و مجید جاجانی به عنوان بازرسین اصلی و می‌رقادر موسوی و مهدی تقی‌نژاد به عنوان بازرسان علی البدل کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان انتخاب شدند.

گفتنی است، تعداد اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی، در دور قبل بنابر آئین نامه جدید به ۵ نفر رسیده بود که با رایزنی‌های اعضا آمار تشکل‌های کارگری در واحدهای صنعتی افزایش یافت و تعداد اعضای هیئت مدیره در این دوره مانند دوره‌های قبل به ۷ نفر رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز