خبرگزاری کار ایران

شاخص کل بورس در کانال ۶۵ هزار واحدی درجا زد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۶۵

ارزش روز بازار ۲۹۰ هزار میلیارد تومان ثبت شد و معامله‌گران ۳۱ هزار و ۲۸۰ فقره معامله به ارزش ۶۵ میلیارد تومان انجام دادند.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۷۵ واحد رشد به کانال ۶۵ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در معاملات امروز تالار شیشه‌ای بورس تهران شاخص بورس با ۷۵ واحد رشد به ۶۵ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

همچنین ارزش روز بازار ۲۹۰ هزار میلیارد تومان ثبت شد و معامله‌گران ۳۱ هزار و ۲۸۰ فقره معامله به ارزش ۶۵ میلیارد تومان انجام دادند.

افزایش شاخص بورس به عقیده برخی کار‌شناسان ناشی از مصوبات مجلس در مورد نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و نیز نامه وزیر اقتصاد درباره بازگرداندن پروانه بهره‌برداری معادن بوده است.

در بورس اوراق بهادار شاخص صنعت با ۸ واحد افزایش به ۵۴ هزار و ۸۱۳ واحد رسید، شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر بورسی با ۴ واحد ارتقاء به ۲۶۵۷ واحد رسید، شاخص آزاد شناور با ۲۰۵ واحد افزایش به ۷۳ هزار و ۶۷۱ واحد رسید، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ بورسی با ۷ واحد افزایش به ۲۹۳۱ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورسی با ۱۲۸ واحد افزایش به ۴۷ هزار و ۹۵۰ واحد و شاخص بازار دوم بورسی که معاملات بلوکی در آن انجام می‌شود با ۳۲۳ واحد کاهش به رقم ۱۲۸ هزار و ۱۰۶ واحد رسید.

امروز عمده نمادهای مهم مانند وبصادر، خودرو، خساپا، ومعادن، وانصار، رمپنا در افزایش شاخص اثرگذار بودند و نماد حکشتی در افت شاخص اثرگذار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز