خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد:

گسترش همکاری با سازمان غذا و دارو در زمینه امنیت غذایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۲۴

هماهنگی و هم افزایی میان دو سازمان ملی استاندارد و غذا و دارو باعثحفظ سلامتی و امنیت غذایی مردم خواهد شد.

رییس سازمان ملی استاندارد از گسترش همکاری های این سازمان با سازمان غذا و دارو در زمینه امنیت غذایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، نیره پیروز بخت در جلسه امضای تفاهم نامه میان سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو گفت: امضای این تفاهم نامه بر ضرورت هر چه بیشتر همکاری های گسترده میان دو سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد، تاکید می کند تا هر دو سازمان بر امنیت غذایی و سلامت مردم توجه ویژه و بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

به گفته مهندس پیروز بخت، نباید این تفاهم نامه فقط در اسناد باشد، بلکه هر دو سازمان باید به مفاد این تفاهم نامه عمل کنند.

وی با اشاره به این که در برخی از فعالیت ها و سیاست های سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد، موازی کاری و به نوعی تداخل کاری وجود دارد، افزود: این موازی کاری باعثمیشود تا کارها آنطور که می خواهیم پیش نرفته و شاهد نارضایتی در میان مردم باشیم.

وی بر کاهش موازی کاری میان دو دستگاه به منظور بهتر شدن عملکرد دو سازمان ملی استاندارد و غذا و دارو تاکید کرد.

مهندس پیروز بخت همچنین، ادامه داد: لازم است مسائل و موضوعات زمان بر در کمیته های مختلف بررسی شود تا هر چه زودتر تولیدکنندگان و صنایع غذایی شاهد اثرات مطلوب این تفاهم نامه باشند.

به گفته رییس سازمان ملی استاندارد، هماهنگی و هم افزایی میان دو سازمان ملی استاندارد و غذا و دارو باعثحفظ سلامتی و امنیت غذایی مردم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز