خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی کاراته – فرانسه؛

سنچولی برنز گرفت / پورشیب در یک قدمی مدال طلا / حذف کاتای تیمی مردان!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۹۱

اولین مرحله از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۵ از روز جمعه و با شرکت ۹۲۹ کاراته ‌کا از ۶۸ کشور به میزبانی پاریس آغاز شد

در نخستین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۵، یک مدال برنز برای تیم کشورمان به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اولین مرحله از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۵ از روز جمعه و با شرکت ۹۲۹ کاراته ‌کا از ۶۸ کشور به میزبانی پاریس آغاز شده که در رقابت های وزن ۸۴ - کیلوگرم، ذبیح الهی پورشیب، نماینده تیم صدرای زیرآب با شکست حریفان خود راهی بازی فینال شد.

پورشیب کاراته‌کاهای قزاقستان(۲-۰)، انگلیس(۶-۰)، لهستان(۵-۴)، الجزایر(۲-۰) و یونان(۶-۵) را شکست داد تا امروز در فینال مقابل گوگیتای گرجستانی قرار بگیرد.

در وزن ۸۴ + کیلوگرم، ایمان سنچولی نیز کاراته کاهای اسپانیا(۸ بر صفر)، پرتغال(۵-۰) و اوکراین(۸-۰) را شکست داد، اما در مقابل حریف آلمانی ۴ بر صفر مغلوب شد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. وی در این مرحله، ابتدا نماینده هلند را ۵ بر صفر و سپس حریف فرانسوی را ۱۱ بر ۶ مغلوب کرد و مدال برنز گرفت.

در وزن ۶۰ - کیلوگرم، محمد شهریاری برابر حریف فرانسوی ۸ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۷۵ - کیلوگرم، ابراهیم حسن‌بیگی ابتدا کاراته کای آرژانتینی را ۵ بر صفر برد، اما در ادامه، ۳ بر ۲ از حریف گرجستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در همین وزن آرش علی نژاد مقابل نماینده مراکش ۵ بر یک مغلوب شد و با مسابقات وداع کرد.

در بخش کاتای تیمی مردان، تیم منتخب‌تبریز متشکل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمد خانلو ابتدا مقابل نماینده اسپانیا ۵ بر صفر صاحب برتری شد، اما برابر تیم کویت ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد به کار خود ادامه دهد. در این مرحله، کاراته‌کاهای ما ابتدا حریف اوکراینی را ۵ بر صفر مغلوب کردند، اما در مقابل تیم ایتالیا ۵ بر صفر شکست خوردند و حذف شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز