خبرگزاری کار ایران

حجازی خبر داد؛

پیش بینی اعتبار برای اسکان کارگران فصلی در بودجه سال ۹۴ / بدهکاری ۵ میلیارد تومانی ادارات قائم شهر به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۴۰

در بودجه سال ۹۴ اعتباری قائل شدیم تا ملکی خریداری و در اختیار اداره کار داده شود تا برای کارگران فصلی محلی احداثشود.

شهردار قائم شهر گفت: با کمک و مشاوره اصحاب رسانه می توان معایب و نارسایی های شهری را شناسایی کنیم و خدمات بهتری را به مردم شریف ارایه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه با کمک و مشاوره اصحاب رسانه می توان معایب و نارسایی های شهری را شناسایی کنیم و خدمات بهتری را به مردم شریف ارایه دهیم اظهار داشت: خبرنگاران حلقه واصله مردم و مسئولین هستند.

وی افزود: همان اندازه که به استناد قانون برای شهرداری شرح و وظایف تعیین شده است به همان اندازه در شهر مشکل وجود دارد که باید به نوبت به آن پرداخت.

شهردار قائم شهر، با اشاره به اینکه صفر تا صد هزینه های شهرداری توسط مردم تأمین می شود تصریح کرد: بعنوان مدیریت شهری باید مقسم خوبی باشیم و خدمات شهری را به یک اندازه در شهر تقسیم نماییم.

حجازی، جمع آوری و ساماندهی آبهای سطحی و پارکینگ را از عمده ترین مشکلات آزاردهنده شهروندان برشمرد و گفت: با مجوز شورا انتخاب مشاور انجام می شود تا برای ساماندهی آبهای سطحی و حل مشکل پارکینگ قائم شهر، طرح جامع و کاملی ارائه گردد.

وی، با بیان اینکه مدیران ما برنامه محور نیستند و این جز معایب مدیران ما محسوب می شود اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تهیه برنامه چشم انداز ۲۰ سالعه توسعه انجام شد اما متاسفانه برنامه محور نیست و مدیر محور است.

شهردار قائم شهر، خاطر نشان کرد: شهرهای مازندران از بالندگی مناسب بهرمند نیستند و باید با برنامه ریزی درست شهری، این خلاء را جبران نماییم.

حجازی، با بیان اینکه اکثر پروژه های قائم شهر کشوری و ملی است یادآور شد: باتوجه به اینکه قائم شهر، جز شهرهای ترانزیتی و کوریدور محسوب می شود باید پروژه های ملی در بحثاعتبارات هم، ملی دیده شود.

وی، افزود: سرانه فضای سبز در شهرستان کم است و باید از اعتبارات پروژه های عمرانی مبلغی را به زیباسازی فضای سبز قائم شهر اختصاص داد.

شهردار قائم شهر به جابجایی نیروها در بدنه شهرداری اشاره کرد و گفت: این جابجایی ها جزء طبیعت کار اداری است و دلیل ناتوانی یا ناکفایتی آن مدیر نمی باشد زیرا معتقدم اگر جابجایی برای مدیران میانی اتفاق نیفتد در نظم اداری اخلال ایجاد خواهد شد.

حجازی، با بیان اینکه بودجه سال ۹۳ شهرداری قائم شهر، ۶۵ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: این مبلغ در سال ۹۴ به ۲۰۰ میلیارد تومان ارتقاء داده شد که بعد از تصویب برای توسعه شهری صرف می شود.

وی، مبلغ مطالبات شهرداری از ادارات قائم شهر را حدود ۵ میلیارد تومان برشمرد و گفت: در شهرداری، بخشودگی مالی نداریم و همه ادارات باید بدهی خود را تمام و کمال بپردازند.

حجازی تغییر در مسیر راه آهن شهری را غیر ممکن دانست و افزود: این طرح باید بصورت ملی دیده شود. حداقل در منطقه شمال تغییر باید بصورت کلی دیده شود.

وی، در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر با توجه به نشستهای متعدد با نطام مهندسی شهرستان و استان افزود: از طرحهای خوب و مناسب و نقطه نظرات کارشناسی در جهت بهبود وضعیت تخلفات ساختمانی در شهر استقبال می کنیم.

شهردار قائم شهر به اسکان کارگران فصلی و ساختمانی اشاره کرد و افزود: در بودجه سال ۹۴ اعتباری قائل شدیم تا ملکی خریداری و در اختیار اداره کار داده شود تا برای کارگران فصلی محلی احداثشود.

حجازی، از خرید ۳۵۰ باکس زباله و نصب آن تا هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: طرح روگذر شهید مهدوی با توجه به مشکلات عدیده ای که برای اهالی آن منطقه ایجاد کرد در دستور کار دولت قرار داشته و ما نیز برای ایمن سازی راه و کاهش تصادف به پیمانکار مربوطه دستورات لازم را ابلاغ می کنیم.

حجازی، در پایان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، پارک شهیدان طالبی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح و بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز