خبرگزاری کار ایران

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی:

سایت ثبت نام برای دکتری پژوهش محور باز است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۳۱

داوطلبان در رشته های علوم انسانی می بایست معدل حداقل ۱۸ و برای رشته های غیرعلوم انسانی ۱۷ را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سایت ثبت نام برای دکتری پژوهش محور باز است.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: سایت ثبت نام برای دکتری پژوهش محور باز است و تا روز یکشنبه مورخ ۵/۱۱ / ۹۳ ادامه دارد، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

وی در ادامه درمورد شرایط ثبت نام گفت: داوطلبان در رشته های علوم انسانی می بایست معدل حداقل ۱۸ و برای رشته های غیرعلوم انسانی ۱۷ را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند. همچنین دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی یا داروسازی که دارای معدل حداقل ۱۷ باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در این دوره ها هستند.

علوی فاضل در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای کسانی که از دانشگاههای برتر فارغ التحصیل شده اند، تسهیلاتی وجود دارد، گفت: اگر داوطلبان از ۱۵ دانشگاه برتر موجود در فهرست scopusفارغ التحصیل شده باشند و یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاههای جامع(برتر) دانشگاه آزاد اسلامی باشند، معدل آنها با ضریب ۱/۱ برای رشته های با حدنصاب معدل ۱۷ و ۰۵/۱ برای رشته های با حدنصاب معدل ۱۸ درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه درمورد نحوه پذیرش ثبت نام شدگان گفت: داوطلبان می بایست اطلاعات پروژه تحقیقاتی و استاد راهنمای مربوطه را در قالب فرم ارائه شده در سامانه، ثبت کنند.

علوی فاضل در مورد شرایط استاد راهنما، برای پذیرش تز گفت: استاد راهنمای اصلی باید عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد بوده و سابقه داشتن دانشجوی دکتری را داشته باشد.

وی در مورد طرح گفت: طرح باید برون دانشگاهی مصوب مورد حمایت دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی باشد. وی در پایان گفت: زمان آغاز به تحصیل این دسته از داوطلبان در دو نیمسال مهر و بهمن خواهد بود که بنا به زمان ثبت نام و پذیرش اعلام خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز