خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ابوزیدآباد:

انقلاب اسلامی وعده خداوند است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۳۲

امام جمعه ابوزید آبادگفت: ۱۲ بهمن روز ورود جضرت امام خمینی(ره) بعد از سالها دوری از کشور است و انقلاب اسلامی وعده خداوند است که به انسان داده شده است.

امام جمعه ابوزید آباد گفت: ۱۲ بهمن روز ورود جضرت امام خمینی(ره) بعد از سالها دوری از کشور است و انقلاب اسلامی وعده ی خداوند است که به انسان داده شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل حجت الاسلام و المسلمین حسن مفرح زاده امام جمعه ابوزیدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در آستانه دهه فجر اظهار داشت: ۱۲ بهمن روز ورود جضرت امام خمینی(ره) بعد از سالها دوری از کشور است و انقلاب اسلامی وعده ی خداوند است که به انسان داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و این نور الهی به رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ادامه دارد و نور انقلاب اسلامی همه جا را فرا گرفته و پیروزی نیروهای حزب الله نیز به برکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ابوزیدآباد پیرامون روز دهم ربیع الثانی و وفات حضرت معصومه(س) از برکات زیارت آن حضرت در قم اشاره کرد و تصریح کرد: در احادیثو روایات فراوانی داریم که زیارت آن حضرت در قم برکاتی زیادی دارد و به حدیثی از امام جواد(ع) اشاره کرد که می‌فرماید هرکس قبر عمه مرا در قم زیارت کند ثوابش بهشت است.

حجت الاسلام و المسلمین مفرح زاده در باب برنامه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای بیان داشت: دشمن اکنون از راه ماهواره و اینترنت واره شده که مردم را فریب دهد و ماهواره که دجالواره نیز می‌گویند یعنی فریب دهنده، یک وسیله بسیار مضری است.

وی گفت: یکی از ضررهای بزرگ ماهواره این است که دشمن مردم را از انقلاب و ولایت دور کند تا به اهداف خودش برسد و ماهواره یک سرطان است و سلامتی خانواده‌ها را از بین می‌برد و اخبار آن نیز همگی جهت دار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز