خبرگزاری کار ایران

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

پرونده رحیمی برای اصولگرایان غیرمنتظره بود / صداوسیما در پرونده رحیمی سکوت کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۶۵

اصولگرایان برای آنکه از پاسخگویی فرار کنند، فرار به جلو می‌کنند و دست به فراکنی زده‌اند و با استفاده مراکز اطلاع‌ رسانی گسترده‌ای که دارند٬ این واکنش را داد‌ه‌اند که رحیمی اصولگرا نبود.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: طرح پیروزی اصولگرایان در پیگیری فساد و به نتیجه رساندن پرونده رحیمی٬ در راستای حاشیه‌سازی برای اصلاح‌طلبان و آلوده کردن فضای انتخاباتی است.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به فضاسازی رسانه‌های اصولگرا٬ مبنی بر اینکه محمدرضا رحیمی با حمایت چهره‌های اصولگرا به قدرت نرسیده است، گفت: اگر بخواهیم اولین نقطه از رفتار آقای رحیمی را در عرصه سیاسی مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم که ایشان در انتخابات دوم خرداد سال ۷۶، استاندار کردستان بود و در آنجا، شاهد حوزه انتخابیه‌ای پرمسئله و پرچالش بودیم که به همت ایشان به نفع کاندیدای شکست خورده در آن انتخابات بود.

وی ادامه داد: نوع رفتار و مسئولیت‌هایی که آقای رحیمی در طول سال‌های گذشته داشته است، نشان می‌دهد که پایگاه آقای رحیمی، وابسته به اردوگاه محافظه‌کاری و اصولگرایی است.

عضو شورایعالی بنیاد باران اظهار داشت: پرونده رحیمی برای اصولگرایان غیرمنتظره بود و آنها اصولگرایان برای آنکه از پاسخگویی فرار کنند، فرار به جلو می‌کنند و دست به فراکنی زده‌اند و با استفاده مراکز اطلاع‌ رسانی گسترده‌ای که دارند٬ اینگونه واکنش نشان داد‌ه‌اند.

ناصری واکنش‌ این رسانه‌ها را انتخاباتی دانست و یادآور شد: مطرح کردن این مسئله که رحیمی اصولگرا نیست٬ در راستای حاشیه‌سازی برای اصلاح‌طلبان و آلوده کردن فضای انتخاباتی است. یادمان باشد که آقای رحیمی معاون اول دولتی بود که به زعم آقایان٬ پاک‌ترین دولت تاریخ و مورد حمایت اولیاءالله بود.

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در دولت اصلاحات با تشکر از قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده تصریح کرد: امیدوارم این پرونده و پرونده‌هایی نظیر این با قاطعیت و به دور از خط‌کشی‌های سیاسی مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی فارغ از گرایش‌های سیاسی باشد، قابل ستایش است اما به جرات می‌گویم اگر یک صدم پرونده آقای رحیمی در اردوگاه اصلاح‌طلب رخ داده بود رسانه‌های خاص و صداوسیما گوش فلک را پر می‌کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان از عدم ایفای نقش موثر صداوسیما در مبارزه با مفاسد اقتصادی گلایه کرد و افزود: جالب است که صداوسیما در پرونده‌ای با اهمیت نظیر پرونده آقای رحیمی سکوت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز