خبرگزاری کار ایران

واکنش دخانیات سقز به خبر تعلیق نماینده کارگران

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۱۴

«نامبرده خود را نماینده کارگران دخانیات استان کردستان معرفی نموده که به هیچ وجه صحت نداشته و ایشان تنها یکی از اعضای شورای اسلامی کار دخانیات سقز می‌باشند.»

پیرو انتشار خبری با عنوان «صدور حکم تعلیق برای نماینده کارگران دخانیات کردستان» در تاریخ ۲۸ دی ماه، این واحد تولیدی با ارسال جوابیه‌ای به ایلنا مدعی شده است که اگر چه فرد مورد اشاره رئیس شورای اسلامی کار کارخانه دخانیات سقز بوده است اما به کار بردن عنوان «نماینده کارگران دخانیات کردستان» برای او نادرست است.

متن کامل این جوابیه مطابق قانون مطبوعات در ادامه می‌آید:

در پی انتشار خبر تعلیق و اخراج یکی از کارکنان کارخانه دخانیات سقز در برخی خبرگزاری‌ها ضمن تکذیب این خبر توجه به موارد ذیل ضروری است.
۱ - نامبرده خود را نماینده کارگران دخانیات استان کردستان معرفی نموده که به هیچ وجه صحت نداشته و ایشان تنها یکی از اعضای شورای اسلامی کار دخانیات سقز می‌باشند.
۲ - هیچگونه حکم و دستوری مبنی بر تعلیق و اخراج نامبرده از سوی هیچ یک از مقامات و مسئولیت شرکت دخانیات ایران و مجتمع دخانیات کردستان صادر نشده لذا انتشار این خبر کامل کذب و مستوجب پیگیری قضایی است.
ضمنا نامبرده همچنان عضو شورای اسلامی کار دخانیات سقز بوده و امور مربوطه شورا را به صورت منظم و روزانه انجام می‌دهد.
۳ - ادعای تقلیل و قطع مزایای کارکنان شرکت دخانیات ایران بعد از خصوصی‌سازی بی‌اساس بوه و در حال حاضر نه تنها معیشت کارکنان دچار کمبود نشده است بلکه تلاش می‌سئولین خدوم شرکت برای بالا بردن سطح معیشت و رفاه کارکنان سراسر کشور دو چندان شده است.
لذا بر خود لازم می‌دانیم به عنوان نمایندگان واقعی و از طرف کارکنان مجتمع دخانیات کردستان ضمن تکذیب مجدد خبر فوق الاشاره و محکوم کردن هر گونه فضاسازی و ایجاد تشنج در محیط مقدس کارگری از اهتمام جدی مسئولین و مدیران ارشد شرکت دخانیات ایران در پیگیری و توجه به مشکلات کارکنان صمیمانه تقدیرو تشکر نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز