خبرگزاری کار ایران

چهره نزدیک به عارف به ایلنا خبر داد:

اختلاف میان شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب حقیقت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۹۶

القای اختلاف میان شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب از سوی بخش تندروی اصولگرا ناشی از هراس این جریان از همگرایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده است.

یک چهره نزدیک به محمدرضا عارف القای اختلاف میان شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب از سوی بخش تندروی اصولگرا را ناشی از هراس این جریان از همگرایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده دانست و تاکید کرد: شوک ناشی از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آنچنان برای اقتدارگرایان سنگین بود که همچنان از روش‌های نخ‌نما شده " اختلاف بیانداز و حکومت کن " استفاده می‌کنند.

علیرضا خامسیان در گفت‌وگو با خبرتگار ایلنا، در خصوص تلاش برخی جریان‌های سیاسی و رسانه‌های وابسته به آنها برای نشان دادن اختلاف میان سران اصلاحات همچون خاتمی و عارف گفت: برخی تحرکاتی که جریان اقتدارگرا و رسانه‌های وابسته به آنها مدتی است در جهت القای اختلاف میان شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب آغاز کرده‌اند٬ به انتخابات مجلس آینده مرتبط است.

وی ادامه داد: بخش تندروی جریان اصولگرا که می‌داند شانسی در انتخابات مجلس آینده ندارد٬ از هم‌اکنون تلاش‌های گسترده‌ای در جهت شکاف میان اصلاح‌طلبان آغاز کرده‌اند و تیم رسانه‌ای این جریان هم با برجسته‌سازی برخی اظهارات، در انجام پروژه جنگ روانی کمک می‌کنند اما علی‌رغم تمام این تلاش‌ها٬ حربه اقتدارگرایان ناکام مانده است.

عضو دفتر تهران سازمان عدالت و آزادی با اشاره به برگزاری پنج همایش با عنوان " وحدت " از سوی اصولگریان، خاطرنشان کرد: اصولگرایان علی‌رغم برگزاری نشست‌های مختلف برای رسیدن به وحدت اما شکاف و افتراق میان آنها آنچنان زیاد است که چنین نشسست‌هایی هیچ ارمغانی برای آنها نخواهد داشت برای همین به دنبال تفرقه و دو دستگی میان اصلاح‌طلبان هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به وجود هماهنگی کامل میان شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب از جمله خاتمی و عارف گفت: تمام شخصیت‌های برجسته اصلاح‌طلب همچون انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی کامل با هم به دنبال پیروزی تفکر اصلاح‌طلبی در انتخابات مجلس آینده هستند و انشاءلله مجلس آینده از تندروی نجات پیدا کند.

خامسیان در پایان بیان کرد: اصول رقابت سیاسی میان جریان‌های مختلف باید رعایت اخلاق باشد. اصولگرایان با از دست دادن چهره‌های معقولی همچون مرحوم عسگراولادی و آیت‌الله مهدوی کنی با مشکل مواجه شده‌اند و تندوری‌هایی انجام می‌دهند که یقینا سرانجام خوبی برای آنها نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز