خبرگزاری کار ایران

مدیر صنعت صوتی تصویری انتخاب:

تخصصی‌سازی صنعت لوازم خانگی کشور، یک ضرورت اساسی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۴۸

روند فروش ماه‌های گذشته برندهای صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب از جمله اسنوا، دوو و تکنوکام بسیار خوب بوده است واین به دلیل ارائه خدمات خوب بوده است.

مدیر صنعت صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب، از ورود گروه صنعتی انتخاب به بخش «های‌تک» خبر داد و افزود: دنیای امروز دنیای خلاقیت و نوآوری است، تحولات سریع محیطی و به‌ویژه پیشرفت‌های تکنولوژیک از یک طرف و استفاده هر چه بیشتر از تولیدات این صنعت از سوی دیگر، شرکت‌های بزرگ صنعتی را به سمت صنایع پیشرفته سوق می‌دهد و با توجه به اینکه مجموعه گروه صنعتی انتخاب با علم روز دنیا همگام است برای ورود بیشتر به این عرصه برنامه جامع و ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد کریمیان، اظهارداشت: با توجه به اینکه مجموعه انتخاب برنامه‌های گسترده‌ای در تولید انواع تلویزیون‌های هوشمند، چند بعدی و کالاهای صوتی تصویری و محصولات حوزه IT دارد جهت افزایش تعامل با عاملان فروش و همچنین تحقیقات بازار، دفتر اختصاصی صوتی تصویری در خیابان جمهوری تهران را افتتاح کرد.

وی با اشاره به روند فروش ماه‌های گذشته برندهای صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب از جمله اسنوا، دوو و تکنوکام در بازار، استقبال عمومی از محصولات این گروه را نتیجه تنوع، کیفیت بالا، ظاهر زیبا و قیمت و خدمات پس از فروش مطلوب دانست.

مدیر صنعت صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب یادآورشد: عرضه انواع تبلت، پاور بانک، اسپیکر همراه و بلوتوثبا قابلیت‌های ویژه و از همه مهم‌تر خدمات گسترده و تخصصی از جمله برنامه‌های آینده نزدیک به شمار می‌رود.

همچنین عادل رئیسی مدیر محصول صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب در خصوص افتتاح این دفتر گفت: برخورداری از دیدگاه تخصصی در صنایع ایجاب می‌کند که مراکزی از این دست افتتاح شوند تا بتوان فعالیت‌های تخصصی را در آن افزایش داد.

وی اضافه کرد: در چند ماه آینده برنامه‌های جامع و کاملی در این حوزه به اجرا در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز