خبرگزاری کار ایران

اسدالله بادمچیان در گفت‌وگو با ایلنا: ‎‎‏

خانه احزاب بدنام است

کد خبر : ۲۴۱۰۱۸

راهکار اصلی من برای خروج از این وضعیت این است که همه احزاب در یک عنوان جدید جمع شوند و در آن عنوان جدید با محاسبات دقیق و با استفاده از تجربه گذشته تشکل جدید را به وجود بیاورند.

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من که شخصا مشکلی ندارم ولی حرف حق من این است که خانه احزاب بدنام است.

اسدالله بادمچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬‎ درباره خانه احزاب و شرایط بازگشایی آن گفت: کسانی امروز می‌خواهند القاء کنند که همه راضی به شرایط بازگشای خانه احزاب هستند و تنها کسی که مخالف است بنده هستم.

وی ادامه داد: من که شخصا مشکلی ندارم بلکه مهم حرف حق است‎‏‏ که من می‌گویم. حرف حق من این است که این خانه احزاب بدنام است و در دو دوره انتخاباتی که داشته است مسئله تقلب در آن بین همه جریان‌ها مطرح شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در آن دو دوره گروهی آمدند که نتوانستند کاری برای خانه احزاب بکنند و بعد هم می‌خواهد امروز یک وضعیت تحمیلی را برای احزاب به وجود بیاورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه احزاب هیچگاه زیر بار تحمیل نمی‌روند، تصریح کرد: باید وضعیتی به وجود آید که همه احزاب و جریان‌ها اقناع و بتوانند دور یکدیگر جمع و باهم کار کنند بنابراین این خانه احزاب به این روش مفید نیست.

بادامچیان تاکید کرد: راهکار اصلی من برای خروج از این وضعیت این است که همه احزاب در یک عنوان جدید جمع شوند و در آن عنوان جدید با محاسبات دقیق و با استفاده از تجربه گذشته تشکل جدید را به وجود بیاورند.

وی گفت: این آقایان اصلاح‌طلب به اصطلاح خودشان که نمی‌دانیم این اصطلاح را هم تا کی می‌خواهند نگه دارند؛ اصلاح طلب که چی!! چرا خط ولایت نمی‌گویند چرا خط انقلاب نمی‌گویند چرا آقایان دنبال مقاصد سیاسی خودشان هستند. بنابراین می‌خواهند از خانه احزاب به این صورت استفاده کنند بنابراین احزاب اصولگرا هم که نمی‌توانند دنبال‌رو و ابزار این افراد و گروها شوند.

بادامچیان تصریح کرد: امروز اهداف اصلاح‌طلبان با سیاست های کلان نظام همراه نیست لذا حرف آنها پیش نمی‌رود. این را گردن بنده می‌اندازند که من نمی‌گذارم خانه احزاب فعال شود. اگر من اینقدر قدرت داشتم خیلی خوب بود اما بعید است چنین قدرتی داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز