خبرگزاری کار ایران

رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

رقابت جدیدی در این دوره انتخابات در حال شکل گیری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۹۰

دولت سعی می کند که با بی طرفی نظارت درستی بر انتخابات داشته باشد ضمن این که رئیس این دوره اتاق نیز از اصالت بخش خصوصی برخوردار بوده و تحمل آرای مخالف را دارد که نحوه انتخاب اعضای نظارت بر انتخابات دال بر این مدعاست.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران با اشاره به فضای مثبت و متفاوت در جریان انتخابات پیش روی اتاق نسبت به ثبت رکوردی جدید در شیوه برگذاری انتخابات ابراز امیدواری کرد.

محمدرضا بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارزیابی انتخابات آتی این اتاق، گفت: از زمانی که تحول خواهان وارد بحثانتخابات اتاق شده اند انتخابات رنگ و انرژی جدیدی گرفته است به طوری که می بینیم رقابت جدیدی در حال شکل گیری و حساسیت هایی بوجود آمده که اعضا با دقت بیشتری آنها را دنبال می کنند.

وی با اشاره به تفاوت دولت روحانی با دولت های گذشته، افزود: اعضا در فضای مثبت تری نسبت به گذشته فعالیت دارند که منجر به ایجاد فاز مثبت و مناسبی در انتخابات شده است.

بهزادیان تصریح کرد: دولت سعی می کند که با بی طرفی نظارت درستی بر انتخابات داشته باشد ضمن این که رئیس این دوره اتاق نیز از اصالت بخش خصوصی برخوردار بوده و تحمل آرای مخالف را دارد که نحوه انتخاب اعضای نظارت بر انتخابات دال بر این مدعاست.

وی ادامه داد: نحوه انتخاب ناظرین تفاوت فاحشی با دوره های قبلی دارد مثلا در مقطعی اعضای انجمن نظارت بر انتخابات از کارمندان در خدمت رئیس اتاق انتخاب می شدند لذا تمام تلاش شان بر این بود که نتیجه انتخابات به جایی ختم شود که گروه رئیس اکثریت داشته باشد اما از رئیس کنونی اتاق در این دوره چنین جریاناتی را شاهد نیستیم.

رئیس اسبق اتاق بازرگانی ابراز امیدواری کرد: با تلاش دولت و اتاق انتخابات به خوبی برگذار خواهد شد و همچنین شاهد اقبال متقابل فعلان اقتصادی خواهیم بود و براساس این مهم می توانیم رکورد جدیدی در انتخابات اتاق بازرگانی بر جای بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز