خبرگزاری کار ایران

رییس شورای رقابت در گفتگو با ایلنا:

شکایتی از تندر ۹۰ دریافت نکرده‌ایم / شکایت‌ها بیشتر از مگان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۳۷

قراردادی که خودروسازان ما با شرکت رنو بستند قراردادی نیست که خودروسازان بتوانند با استناد به آن برای گرفتن قطعه به شرکت رنو فشار بیاورند و بهتر است این بار قرارداد‌ها یک طرفه نباشد تا رنو هم بر تعهدات خود پایبند‌تر باشد.

رییس شورای رقابت گفت: شکایت‌ها به شورای رقابت بیشتر از مگان است و از تندر ۹۰ شکایتی دریافت نکرده‌ایم.

رضا شیوا، رییس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تندر ۹۰، گفت: قراردادی که خودروسازان ما با شرکت رنو بستند قراردادی نیست که خودروسازان بتوانند با استناد به آن برای گرفتن قطعه به شرکت رنو فشار بیاورند و بهتر است این بار قرارداد‌ها یک طرفه نباشد تا رنو هم بر تعهدات خود پایبند‌تر باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون از تندر۹۰ شکایتی دریافت نکرده‌ایم، گفت: تولید تندر ۹۰ متوقف نشده و ادامه دارد و تحویل آن تا پایان سال هم ادامه خواهد داشت.

رییس شورای رقابت در مورد خودروی مگان نیز افزود: قیمت گذاری مگان با ما نبوده و ما نرخ گذاری نکردیم اما همواره تاکید داریم که در خودروهایی که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد آن وابستگی در واردات قطعه وجود دارد در پیش فروش آن دقت لازم صورت گیرد تا مردم سرگردان نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز