خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی صداوسیما:

حضور دولت یازدهم در برنامه‌های صداوسیما بیشتر از دولت‌های قبل است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۸۸

فقط در دوره زمانی اول مرداد ۹۲ تا اول خرداد ۹۳بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ملی حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صداوسیما را چشمگیر و بیشتر از دولت‌های قبل دانست.

به گزارش ایلنا، سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی که این روز‌ها برخی مقامات در خصوص کم‌توجهی صداوسیما به عملکرد دولت بیان می‌کنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبکه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و افزود: در یک جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد ۹۲ تا اول خرداد ۹۳، مسئولان قوه‌ مجریه ۲۰۰هزار و ۹۸۹ دقیقه تنها از ظرفیت مراکز استان‌های صداوسیما برای بیان عملکرد خود استفاده کرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت ۷ هزار و ۵۴۲ دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، ۷۵ برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه ۲سیما تمام و کمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

سهرابی تصریح کرد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در ۷ ماه پس از خرداد تا پایان آذر ۹۳ را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود ۶ هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد که بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محکمی است بر اینکه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

وی افزود: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش ازعرف رسانه است وانتظار بیش از این یک خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز