خبرگزاری کار ایران

زرودی، در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان قائم شهر:

مسئولین و مدیران همه دستگاهها باید از ظرفیت نمایشگاهها استفاده نمایند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۴۶

مشکلی که وجود دارد این است که این تنوع و شباهت، مشتری را در انتخاب به دردسر می اندازد و همین امر باعثمی شود هر شرکت بخواهد با تبلیغات بهتر محصولات خود را به مردم معرفی نماید.

مدیرکل بحران استان مازندران گفت: حضور مدیران شرکت های شهرک های صنعتی در نمایشگاه صنعت ساختمان ضروری است زیرا می توان از این ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، رستم زرودی، شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشی که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه مدیران شهرک های صنعتی باید در این قبیل نمایشگاهها حضور داشته باشند تا اگر این ظرفیت درآنها وجود دارد بتوانند در شهرکها سرمایه گذاری کنند اظهار داشت: مسئولین و مدیران همه دستگاهها باید از این ظرفیت استفاده نمایند تا فازهای دوم و سوم نمایشگاه را در استان مستقر کنند.

وی افزود: برگزاری هر نمایشگاه پیامی را بدنبال خواهد داشت و برگزاری هفتمین نمایشگاه ساختمان و صنعت، نشان از استقبال صنعتگران ساختمانی دارد.

مدیر کل بحران استان مازندران با بیان اینکه نسبت به سال گذشته پیشرفت های چشمگیری در حوزه صنعت ساختمان داشته ایم تصریح کرد: نقطه قوت نمایشگاه در این دوره حضور استاهای مختلف کشور با آمادگی کامل است.

زرودی ادامه داد: خارج از بحثسازه ساختمانی، مزیت رقابتی برای تولید کنندها یکی از پارامترهای مهم است زیرا تولید کننده باید صنعت خود را به مشتری معرفی نمایند.

وی به تنوع شرکتها و نوع کالاهای ارایه شده اشاره کرد و گفت: توانمندی و ظرفیت هر شرکت نسبت به شرکت دیگر متفاوت است.

مدیر کل بحران استان مازندران، اظهار داشت: مشکلی که وجود دارد این است که این تنوع و شباهت، مشتری را در انتخاب به دردسر می اندازد و همین امر باعثمی شود هر شرکت بخواهد با تبلیغات بهتر محصولات خود را به مردم معرفی نماید.

وی، ترغیب دانشجویان این رشته برای حضور در این نمایشگاه را مفید برشمرد و خاطر نشان کرد: گفتگوی دانشجویان با صاحبان شرکت های حاضر در نمایشگاه، کار عملی و هم آموزی محسوب می شود.

زرودی، یکی از دغدغه های مدیریت بحران را بحثمقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله ها بالای ۵ ریشتر دانست و اظهار داشت: ورود پیدا کردن نظام مهندسی و جمع آوری یافته هایی از این نمایشگاه و مطرح ساختن آن در کارگروه های سازه ای

برای محاسبات لرزه نگاری، بسیار نتیجه بخش خواهد بود و می توان این نکات توصیه ای را به کسانی که بضاعت خرید و استفاده از این محصولات را دارند ارایه کرد.

گفتنی است: هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر، ۸ الی ۱۲ دی ماه سال جاری، با حضور ۱۰۰ غرفه از استانهایی همچون اصفهان، خراسان شمالی و جنوبی، شیراز، همدان و غیره در بخش های فوم بتن، تجهیزات ساختمانی یونولیت، پنجره های دوجداره، شیرآلات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز