خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم سواحل، قانونی و قاطع برخورد میکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۳۸

به دلیل اهمیت، حساسیت، ضرورت، عمق، گستردگی و پیچیدگی موضوع دریا، این جلسه باید به صورت منظم هرماه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دریا میراثگذشتگان و متعلق به نسل های آینده است لذا همه باید در جهت حفظ موقعیت زیست محیطی، طبیعی و گردشگری آن تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی در جلسه ستاد ساماندهی و مدیریت سواحل استان با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها در این موضوع، بیان داشت: هرگونه ساخت و ساز در حریم سواحل ممنوع است و با متخلفین، قانونی و قاطع برخورد خواهد شد.

وی، برگزاری این جلسه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: به دلیل اهمیت، حساسیت، ضرورت، عمق، گستردگی و پیچیدگی موضوع دریا، این جلسه باید به صورت منظم هرماه برگزار شود.

یونسی، خطاب به دستگاه های عضو اظهار داشت: برای تعیین دستور کار موثر و مثبت این جلسات، همه دستگاه ها پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران اعلام کرد: از این پس در هر جلسه مشکلات مربوط به یک یا دو شهرستان ساحلی، با حضور فرماندار، شهردار و دادستان آن شهرستان بحثو بررسی خواهد شد.

وی، ضمن تقدیر از زحمات دستگاه قضایی در برخورد با متجاوزان به حریم بیت المال، تاکید کرد: انتظار ما این است که در موضوع سواحل نیز با همین قدرت و قوت دستگاه قضایی ورود کند، احکام صادره به سرعت اجرایی و مابقی پرونده ها نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

یونسی، هم چنین اذعان نمود: این برخورد قانونی و قاطع با متخلفان می بایست از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد تا بدانند برای حفظ و حراست از بیت المال جدیت وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز