خبرگزاری کار ایران

انتخابات خانه پرستار برگزار شد؛

استقبال کم‌نظیر از انتخابات نهاد صنفی‌ پرستاران

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۰۳

«مجمع عمومی خانه پرستار با هدف انتخاب اعضاء شورای مرکزی، اعضاء علی البدل و انتخاب بازرس وهمچنین استماع گزارش عملکرد، بعد ازظهر امروز در محل صندوق قرض الحسنه پرستاری امام جواد(سخاوت) برگزار شد.»

مجمع عمومی خانه پرستار با هدف انتخاب اعضاء شورای مرکزی، اعضاء علی البدل و انتخاب بازرس وهمچنین استماع گزارش عملکرد، بعد ازظهر امروز(دوشنبه هشتم دی ماه) در محل صندوق قرض الحسنه پرستاری امام جواد(سخاوت) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرستاران در انتخابات امروز محمد شریفی مقدم، محمود عمیدی، محمد نظری اشتهاردی، حمید چراغی، فاطمه فریدیان، حمید تاج الدینی و آمنه شاملو را به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و رحیم صالحی عباس کشفی و تهمینه صالحی را به عنوان اعضای علی البدل انتخاب کردند.

همچنین کریم عابدینی به عنوان بازرس اصلی و ابوالفضل قاسمی به عنوان بازرس علی البدل این شورا با رای جامعه ی پرستاری انتخاب شدند.

دبیرکل خانه پرستار درباره حضور جامعه پرستاری در انتخابات امروز به ایلنا گفت: نزدیک به ۲۲۰ نفر از کادرهای مختلف پرستاری به محل برگزاری مجمع آمده بودند که در ‌‌نهایت با حضور نماینده وزارت کشور ۷ نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی، سه نفر به عنوان عضو علی البدل شورای مرکزی و یک نفر هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.

محمد شریفی مقدم با ابراز خوشحالی از استقبال کم سابقهٔ جامعهٔ پرستاری کشور از انتخابات مجمع عمومی این نهاد صنفی گفت: جامعهٔ پرستاری از نقاط دور و نزدیک شهر خود را به محل برگزاری مجمع رسانده بودند و می‌توانم بگویم یکی از بهترین اتفاقاتی که در جریان برگزاری مجمع عمومی رخ داد حضور پرشور جامعهٔ پرستاری در محل برگزاری انتخابات بود.

وی دلیل این امر را جلب اعتماد خانهٔ پرستار به عنوان یک نهاد صنفی در پیگیری مطالبات جامعهٔ پرستاری کشور عنوان کرد و افزود: پرستاران به این باور رسیده‌اند که پیگیری مطالباتشان تنها با کار صنفی و جمعی امکان پذیر است به همین دلیل به خانهٔ پرستار به عنوان نهاد صنفی که پیگیر مطالبات حقوقیشان است می‌نگرند.

وی گفت: در انتخابات گذشته ما شاهد چنین استقبالی نبودیم و این نشان دهندهٔ این است که پرستاران بیشتر از گذشته به پیگیری‌های صنفی خانه پرستار امیدوار شده‌اند.

به گفتهٔ دبیرکل خانهٔ پرستار، مسولین وزارت بهداشت چاره‌ای ندارند جز اینکه به خرد جمعی و کار تیمی احترام بگذارند و حقوق پرستاران برای پیگیری مطالباتشان به طرق صنفی و قانونی را به رسمیت بشناسند.

وی تصریح کرد: امیدوارم شورای مرکزی منتخب، که همگی از بدنهٔ جامعه پرستاری هستند بتوانند پاسخگوی اعتماد جامعهٔ پرستاری باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز