خبرگزاری کار ایران

کارگر نوجوان در آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی کشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۵۴

«پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه مبل سازی به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داده و ۲۰۰ متر از این کارگاه که مسقف و مملو از مبل و مواد اولیه ساخت مبل بود کاملا شعله ور است.»

آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی در شهرک مرتضی گرد تهران جان کارگر ۱۷ ساله‌ای را گرفت.

به گزارش ایلنا، این آتش سوزی در ساعت ۱۹و ۱۵ دقیقه یکشنبه شب(۷ دی‌ماه) به آتش‌نشانی اطلاع داده شد

یک کارگر ۱۷ ساله ایرانی در جریان حریق گسترده‌ای که شب گذشته در شهرک مرتضی گرد تهران رخ داد، جان خود را از دست داد.پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه مبل سازی به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داده و ۲۰۰ متر از این کارگاه که مسقف و مملو از مبل و مواد اولیه ساخت مبل بود کاملا شعله ور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات برخی از افراد حاضر در محل گفت: این افراد به آتش نشانان اعلام کردند که یکی از همکارانشان در میان شعله‌های آتش محبوس مانده است که به همین دلیل آتش نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستور کار خود قرار دارند و پس از مدتی جسم کارگر ۱۷ ساله ایرانی را در حالی که پشت اجناس افتاده و دچار سوختگی شده بود پیدا کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این کارگر ۱۷ ساله ایرانی را به علت آسیب دیدگی شدید ناشی از سوختگی و دود گرفتگی تایید و اعلام کردند.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق خاطر نشان کرد: عملیات اطفای حریق نیز از چند جهت ادامه داشت و پس از مدتی آتش نشانان موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و از سرایت شعله‌های آتش به اماکن مجاور و چندین سیلندر گاز که در اطراف قرار داشت جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه پس از اطفای کامل عملیات لکه گیری و ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت، گفت: عوامل آتش نشانی در ساعت ۲۱:۰۲ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز خاطر نشان کرد: علت این آتش سوزی پس از بررسی کار‌شناسان سازمان اعلام خواهد شد اما خسارات ناشی از این حادثه بالا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز