خبرگزاری کار ایران

باید بیش از گذشته به واترپلو توجه شود؛

هاشمی: نایب قهرمانی زرین معدن ارزشمند بود / میزبانی ها به رشد واترپلو کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۱۵

نایب قهرمانی تیم واترپلو زرین معدن آسیای زنجان در جام باشگاه های آسیا مقام ارزشمندی است. آینده خوبی برای واترپلو پیش بینی می شود بنابراین واترپلو باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران با بیان اینکه نایب قهرمانی تیم واترپلوی زرین معدن آسیای زنجان در جام باشگاه های آسیا مقام ارزشمندی است، گفت: استمرار میزبانی ایران در برگزاری مسابقات بین المللی واترپلو به تقویت این رشته ورزشی کمک می کند.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی ضمن بیان این مطلب درباره برگزاری مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا در تهران گفت: میزبانی ایران از دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا حرکت نو و مهمی بود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا در رشته واترپلو کار دشواری بود که با تلاش مسئولان و مدیریت فدراسیون این مهم انجام شد که شایسته تقدیر است.

هاشمی که با خانه ملت گفتگو می کرد، اظهار داشت: نایب قهرمانی تیم واترپلو زرین معدن آسیای زنجان در جام باشگاه های آسیا مقام ارزشمندی است.

وی گفت: استمرار میزبانی جمهوری اسلامی ایران از مسابقات بین المللی واترپلو به تقویت این رشته ورزشی منتهی می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: آینده خوبی برای واترپلو پیش بینی می شود بنابراین واترپلو باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز