خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقاء سطح کیفی مربیان کشور؛

خبازیان در اولین کلینیک طلایی مربیان شنا تدریس می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۱۳

این کلینیک مربیگری شنا به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و در جهت ارتقاء سطح کیفی مربیان شنای کشور در دی ماه برگزار می شود.

سرمربی سابق تیم ملی شنای کشورمان در نخستین کیلینیک طلایی شنا ویژه آقایان و بانوان تدریس خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون شنا در راستای سیاست های کلان اولین کلینیک طلایی شنا ویژه آقایان و بانوان را با همکاری کمیته فنی این رشته برگزاری می کند. این کلینیک به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و در جهت ارتقاء سطح کیفی مربیان شنای کشور در دی ماه برگزار می شود.

بر اساس اعلام فدراسیون شنا، داشتن حداقل کارت مربیگری درجه ۲ در رشته شنا(ویژه مربیان درجه ۲ – ۱ و بین المللی) و همکاری با هیات شنای استان مبنی بر فعالیت در امر مربیگری از شرایط حضور در این کیلینیک مربیگری است.

دکتر بهزادمهدی خبازیان سرمربی سابق تیم ملی شنا و دارای دکترای فیزیولوژی ورزشی در این دوره کار تدریس دروس طراحی تمرین و فیزیولوژی شنا را برعهده خواهد داشت. دکتر آرش شرافت وزیری(جراح استخوان و مفاصل، عضو انجمن جهانی جراحان آسیبهای ورزشی، آرتروسکوپی و زانو) نیز مباحثآسیب های رایج در شنای رقابتی را تدریس خواهد کرد.

بیومکانیک شنا، تمرینات تخصصی و بدنسازی تخصصی شنا از دیگر مباحثاین دوره مربیگری به شمار می رود.

فدراسیون شنا اعلام کرده گواهی شرکت در دوره فوق به عنوان مدرک دارای اولویت اول شرایط احراز جهت حضور در دوره های آموزشی ارتقاء مربیگری درجه ۱ و بین المللی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز