خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

۶۴پروژه طرح هادی روستایی در هفته دولت درفارس افتتاح شده است

در بخش عمران روستایی و اجرای طرح هادی از سال گذشته تا کنون از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ایی و اعتبارات ملی ۳۸۵طرح هادی در دستور کار قرار گرفته است که اعتبارات پیش بینی شده برای آن تا پایان سال مالی ۱۳۹۰بالغ بر ۴۲۲ میلیارد ریال بوده است

شیراز - ایلنا: مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: ۶۴پروژه اجرای طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۲میلیارد ریال درهفته دولت به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید علی نقی لقمانی ظهر امرزو در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر، گفت: در بخش عمران روستایی واجرای طرح هادی از سال گذشته تا کنون از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای و اعتبارات ملی ۳۸۵طرح هادی در دستور کار قرار گرفته است که اعتبارات پیش بینی شده برای آن تا پایان سال مالی ۱۳۹۰بالغ بر ۴۲۲میلیارد ریال بوده است و تا کنون از این محل ۶۴طرح هادی اجرایی و۱۵۲میلیارد ریال هزینه شده است که دراین رابطه ۸هزارو ۶۸۸خانوار از نعمت اجرای این تعداد طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: مطالعه طرح هادی در ۳۲۰نقطه درحال انجام می‌باشد که از این تعداد ۱۸۰طرح با بهره‌مندی ۱۲هزار خانوار و۳۳میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس با اشاره به این مطلب که حجم سنگینی از پروژه‌های نیمه تمام در مراحل مطالعات واجرا از سال‌های گذشته باقی مانده است افزود: ۳۲۱طرح هادی بصورت نیمه تمام در برنامه‌های اجرایی باقی مانده است که برای اتمام آن ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است. به گفته وی تا کنون ۱۸۰میلیارد ریال از منابع ملی واستانی برای اجرای این طرح تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۳۵۵۵قطعه زمین روستایی بامساحت یک میلیون و۳۵۰ مترمربع واگذارو ۳۶۴۱جلد سند مالکیت روستایی درسال گذشته با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بحث واگذاری زمین روستایی، مطالعات طرح هادی، اجرای آن، ساخت ۸۰خانه بهداشت و واگذاری ۶۸واحد خانه بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با ۵۰میلیارد ریال اعتبار از جمله دستاورد‌های این نهاد مردمی بوده است.

لقمانی در ادامه با ساخت ۱۴پایگاه آتش نشانی بیان داشت: همچنین ساخت ۱۴پایگاه آتش نشانی در دستور کار این نهاد در مناطق روستایی قرار گرفته است تا شاهد افزایش ظریب ایمنی در مناطق روستایی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز