خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس برای آسیا تقویت می شود؛

خواجه وند: نامه ای درباره کسر امتیاز دریافت نکرده ایم / کادر فنی هیچ تغییری نمی کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۹۶

از جانب باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای با هیچ مربی ای صورت نگرفته است و هیچ تغییری در کادر فنی روی نخواهد داد. تاکید باشگاه بر حمایت بیشتر از حمید درخشان و همکاران وی است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ نامه ای مبنی بر کسر امتیاز تیم فوتبال این باشگاه ازمراجع بین المللی دریافت نکرده ایم.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه وند روز دوشنبه پس از نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته هم پیگیری می شد اما با تصمیم امروز مبنی بر انتصاب طاهری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه، این امور با سرعت بیشتری پیگیری می شود.

وی با اشاره به نگرانی هواداران نسبت به تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: طاهری اختیارات لازم را برای انجام امور اجرایی دریافت کرده و با توجه به اینکه وزارت ورزش نیز قول مساعد برای همه گونه همکاری داده است، با تامین منابع مالی، حضور پرسپولیس در این حوزه بسیار جدی تر خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تاکید هیات مدیره، وزارت ورزش و طاهری هم بر این است که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حضور مقتدرانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

وی درباره انتشار شایعه تغییر در کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: از جانب باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای با هیچ مربی ای صورت نگرفته است و هیچ تغییری در کادر فنی روی نخواهد داد. تاکید باشگاه بر حمایت بیشتر از حمید درخشان و همکاران وی است و برنامه های آماده سازی و تقویت تیم نیز طبق برنامه سرمربی دنبال خواهد شد.

خواجوند گفت: بهروز منتقمی نیز بر اساس برنامه ای که از قبل وجود داشت، با باشگاه همکاری می کند.

وی درباره اخبار مربوط به جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس از این تیم گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و اگر پیشنهادی دریافت می کنند باید آن را به باشگاه ارجاع دهند تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر کسر امتیاز از سرخپوشان به دلیل شکایت های مطرح شده در مراجع بین المللی گفت: از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد و هیچگونه نامه و حکمی دریافت نشده که به این مرحله رسیده باشد.

خواجه وند در باره نفرات حاضر در جلسه امروز هیات مدیره گفت: در این جلسه طاهری، من و کلانی حضور داشتیم و با سایر اعضا نیز بصورت تلفنی در ارتباط بودیم و با نظر آنان طاهری به عنوان مسئول امور اجرایی باشگاه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه طاهری پیش از این نیز این کارها را انجام می داد، اضافه کرد: برای جذب بازیکن کادر فنی مذاکرات خود را انجام خواهد داد و در صورت تایید برای امضای قرارداد فرد را به طاهری معرفی می کند و او قرارداد امضا می کند.

وی درباره منابع مالی باشگاه گفت: وزارت ورزش حمایت خوبی می کند و ما هم سعی می کنیم تا یک حامی مالی برای چند بازی آینده پیدا کنیم، خود طاهری نیز منابعی را تامین می کنند.

خواجه وند در باره جذب رضا قوچان نژاد گفت: ما خبرهای خوبی داریم که در آینده به اطلاع هواداران می رسانیم.

وی درباره آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی افزود: در تلاش هستیم تا مشکل ایشان حل شود و خوشبختانه در شعبه خوشنامی پرونده اش بررسی می شود و امیدواریم هر چه سریعتر آزاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز