خبرگزاری کار ایران

از ۱۱دی در سالن استاد انتظامی؛

نمایش «قطع دست در اسپوکِن» روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۷۹

نمایش «قطع دست در اسپوکِن» نوشته مارتین مک‌ دانا از ۱۱ دی ساعت ۱۸روی صحنه می‌رود.

نمایش «قطع دست در اسپوکِن» به نویسندگی مارتین مک دانا و کارگردانی دانیال خجسته اجراهای عمومی خود را از روز ۱۱دی شروع می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش «قطع دست در اسپوکِن» داستان کارمایکل است. قاتلی روان پریش و سالخورده که در دوران جوانی دست چپش به صورت وحشیانه‌ای توسط عده‌ای بی‌نام و نشان قطع می‌شود. او پس از بیست و هفت سال جست و جو به دنبال دستش، خود را درهتلی با یک مسئول پذیرش فضول و جان بر کف به نام مروین و یک زوج کلاه بردار ناشی –تبی مرلین - که ادعا می‌کنند دست او را پیدا کرده‌اند، می‌یابد.

نادر فلاح، وحید راد، ندا جبرائیلی، امین طباطبایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آروند دشت آرای(طراح صحنه)، دانیال خجسته(مترجم)، محمود کیان، المیرا باباخانی(گروه کارگردانی)، نسیم ملکی(طراح لباس)، امیر رجبی(طراح پوستر و بروشور)، مهدی پارسی(مدیر اجرایی وعکاس)، الهه حاجی زاده(مشاور رسانه)، صبا کسمایی(طراح نور)، مهدی پارسی، امیرحسین بهبهانی نیا(ساخت تیزر)، آیدا فرشادی(طراح گریم)، سیاوش میری(ساخت دکور)، حدیثه جعفری(ساخت مولاژ دست)، مریم شریعتی(تبلیغات مجازی)، غزل نعیمی(مشاور تبلیغات)، بهنام تیلا(مدیر صحنه)

بلیت نمایش در سه روز نخست با تخفیف ۲۵ درصد به فروش خواهد رسید. علاقه‌مندان برای پیش‌خرید می‌توانند به سایت www. Tiwall. com مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۳۳۲۲۹۳۳۲۳ تماس بگیرند.

«قطع دست در اسپوکِن» از ۱۱ دی هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸در خانه هنرمندان، سالن استاد انتظامی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز