خبرگزاری کار ایران

انجام ۲۵۴ هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۶۵

از مجموع ۲۵۴ هزار عمل جراحی، ۴۰ هزار و۷۳۵ عمل جراحی از نوع بزرگ، ۷۹ هزار و ۵۷۷ عمل جراحی از نوع متوسط و ۱۳۴ هزار و ۶۲۵ مورد از نوع کوچک بوده است.


۲۵۴ هزار و۹۳۷ عمل جراحی در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور تا پایان شش ماهه اول سال جاری انجام شده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع اعمال جراحی، ۴۰ هزار و۷۳۵ عمل جراحی از نوع بزرگ، ۷۹ هزار و ۵۷۷ عمل جراحی از نوع متوسط و ۱۳۴ هزار و ۶۲۵ مورد از نوع کوچک بوده است.

براساس این گزارش، در همین مدت میزان جراحی بزرگ، متوسط و کوچک انجام شده در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به ترتیب ۱۶،۳۱ و ۵۲ درصد کل جراحی ها را تشکیل داده است.

همچنین در ۶ ماه اول سال جاری، ۴۵۰ هزار و۷۳۰ نفر در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی سراسر کشور بستری شده اند و خدمات مورد نیاز درمانی را دریافت کرده اند.

بر اساس اعلام دفتر آمار ومحاسبات اقتصادی واجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، در همین مدت از مجموع بستری شدگان، ۶/۷۹ درصد بیمه شدگان تأمین اجتماعی، ۷/۱۴ درصد بیمه شدگان خدمات درمانی، ۶/۱ درصدنیروهای مسلح، ۲/۰ درصد کمیته امداد، ۱/۱ درصد سایر بیمه ها و۷/۲ درصد فاقد بیمه بوده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز