خبرگزاری کار ایران

دلایل توقف ۶ نماد فرابورسی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۶۳

وضعیت نمادهای متوقف شرکت های پذیرفته شده در فرابورس ایران توسط اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام شد.

اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که بیش از ۷ روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، شرکت پالایش نفت تهران با نماد " شتران " از تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۳ به علت عدم ارائه پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ با سرمایه جدید(با توجه به افزایش سرمایه) و صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۳ متوقف شده است که با ارسال پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ با سرمایه جدید و صورت های مالی میان دوره ای ۳ و ۶ ماه سال ۹۳ بازگشایی خواهد شد.

بانک سرمایه با نماد سمایه، از تاریخ ۲۹ تیرماه ۹۳ به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه و همچنین تقسیم سود با وجود عدم ثبت افزایش سرمایه با توجه به اخطارهای مکرر سازمان بورس، با توقف نماد همراه بوده است که حل و فصل تقسیم سود در مجمع عمومی عادی سالیانه با توجه به عدم ثبت افزایش سرمایه می تواند نماد این شرکت را دوباره به بازار برای معاملات بازگرداند.

شرکت پالایش نفت لاوان با نماد شاوان، از تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۳ به علت عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱ خرداد امسال، پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ بر اساس عملکرد واقعی ۳ماهه متوقف شده است که پیش بینی می شود با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای ۳و۶ماهه سال مالی ۹۳ و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ نماد شرکت مجددا بازگشایی شود.

پالایش نفت شیراز با نماد شراز که از تاریخ ۳۰ تیرماه ۹۳ به علت عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱ خرداد امسال و پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ بر اساس عملکرد واقعی ۳ماهه متوقف شده است با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای ۳ و ۶ماهه سال مالی ۹۳ و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ معاملات را از سرخواهد گرفت.

در این بین، سیمان لار سبزوار، با نماد سبزوار از روز ۱۴ مرداد ماه ۹۳ به علت تعدیل با اهمیت به موجب ارائه اطلاعات ۶ ماهه حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند۹۲ به مبلغ(۲۷۸) ریال به ازاء هر سهم، علی رغم ارائه پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ به مبلغ ۴۶ ریال متوقف شده است که مکاتباتی در این خصوص نیز با شرکت صورت گرفته است و پیش بینی می شود ارائه عملکرد واقعی سال مالی ۹۳ و همچنین پیش بینی سال مالی ۹۴ نماد شرکت را دوباره برای معاملات در فرابورس آماده کند.

در این بین، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با نماد " ذوب " نیز از تاریخ ۱۸ آذر ماه ۹۳ به علت اعلام شرکت مبنی بر تعدیل با اهمیت پیش بینی شود هر سهم سال مالی ۹۳ متوقف گردیده است که به نظر می رسد با ارائه گزارش پیش بینی تعدیل شده سال مالی ۹۳ بازگشایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز