خبرگزاری کار ایران

دهکده گردشگری ساحلی بوشهر در ۳۰ هکتار اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۵۹

برای ساخت دهکده گردشگری ساحلی در مرکز استان بوشهر ۲۰۰ هکتار اراضی شناسایی شده که در ۳۰ هکتار آن دهکده گردشگری با امکانات لازم تفریحی رفاهی ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: برای ساخت دهکده گردشگری ساحلی در مرکز استان بوشهر ۲۰۰ هکتار اراضی شناسایی شده که در ۳۰ هکتار آن دهکده گردشگری با امکانات لازم تفریحی رفاهی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی سالاری صبح امروز در بازدید معاون رئیس جمهور از ساحل بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است، اظهار داشت: وجود بیش از ۹۳۰ کیلومتر نوار ساحلی در استان بوشهر فرصت مناسبی را برای توسعه طرح‌های گردشگری ساحلی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر انجام شده افزود: اکنون ورودی بوشهر محل مناسبی برای ایجاد دهکده گردشگری شناسایی شده که عملیات زیرساخت این دهکده بزودی آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای ساخت دهکده گردشگری بوشهر ۳۰ هکتار اراضی ساحلی تخصیص یافته است، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هکتار اراضی ساحلی مرکز استان برای اجرای طرح‌های مختلف شناسایی شده که ۳۰ هکتار آن به حوزه گردشگری ساحلی اختصاص یافته است.

دکتر سالاری، با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری ساحلی بوشهر مصوب شده گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های این دهکده گردشگری تخصیص یافته است.

وی افزود: در این دهکده امکانات تفریحی دریایی ایجاد که زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآن فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز