خبرگزاری کار ایران

۲۷۵۰۰ کتاب در نمایشگاه کتاب بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۴۰

نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور ۲۴۲ ناشر و عرضه ۲۷۵۰۰ عنوان کتاب؛ سوم دی ماه افتتاح می‌شود.

دویست و هفتادوچهارمین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ازتاریخ ۳تا ۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه ۲۴۲ ناشر از سراسر کشور به همراه ناشران استان؛ ۲۷۵۰۰ عنوان کتاب را در ۱۴۰ غرفه عرضه می‌کنند. برای این نمایشگاه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بن حمایتی خرید کتاب درنظرگرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه توزیع می‌شود.

رونمایی از آثار و تالیفات نویسندگان استان، نشست تخصصی آداب مسلمانی در خانه و خانواده، قصه‌گویی قرآن برای کودکان، کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی در آیات و روایات اسلامی، خیام‌خوانی، کارگاه آموزشی شیوه‌ها و راهکارهای عملی جذب فرزندان به نماز، نشست تخصصی ارتباط سالم خانواده سالم، پژوهشی پیرامون پیدایش و فعالیت‌های عرفان‌های نوظهور از دیدگاه قرآن و عترت، جشن زنده کتاب و کودک و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان ازجمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳ تا ۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز