خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان خبر داد:

مشاوره‌های روانشناسی انجمن کلیوی زنجان روزانه شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۳۱

بیماران و خانواده آنان برای دسترسی به موقع و در مواقع ضرورت به مشاوران، می توانند در ساعات اداری با فراغت خاطر مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان این انجمن در میان بگذارند.

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان، گفت: بیماران کلیوی در صورت نیاز به مشاوره‌های پزشکی، مددکاری و حقوقی نیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با شماره تلفن ۳۳۴۱۱۲۰۳ واحد مشاوره، از خدمات مشاوره‌ای در این زمینه‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان، امروز دوشنبه(۱دی) با اعلام این خبر گفت: بر اساس اهمیت بررسی وضعیت روحی، روانی، درمانی و داروئی بیماران کلیوی تحت پوشش و خانواده آنان، مشاوره‌های روان‌شناسی و بیماری‌های کلیه با حضور مشاوران و کار‌شناسان ذیصلاح در دفتر مرکزی انجمن کلیوی زنجان واقع در شهرک آزادگان، انتهای خیابان فروردین به صورت روزانه در ساعات اداری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های فوق است.

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان، گفت: بیماران و خانواده آنان برای دسترسی به موقع و در مواقع ضرورت به مشاوران، می‌توانند در ساعات اداری با فراغت خاطر مسائل و مشکلات خود را با کار‌شناسان این انجمن در میان بگذارند.

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان یدآور شد: بیماران کلیوی در صورت نیاز به مشاوره‌های پزشکی، مددکاری و حقوقی نیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با شماره تلفن ۳۳۴۱۱۲۰۳ واحد مشاوره، از خدمات مشاوره‌ای در این زمینه‌ها بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز